۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۴۹

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر خبرداد:

راه اندازی بازارچه بزرگ آبزیان جنوب کشور در بوشهر

راه اندازی بازارچه بزرگ آبزیان جنوب کشور در بوشهر

بوشهر- مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر گفت: با صحبت های انجام شده با بخش خصوصی به زودی بازارچه بزرگ آبزیان جنوب کشور در بوشهر راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شهبازی بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری مدیران کل دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با گرامی داشت هفته دولت  اظهار داشت:  در این هفته صندوق کارآفرینی امید در استان ۱۸ پروژه در استان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال افتتاح می کند.

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح ها زمینه اشتغال ۱۳۸ نفر فراهم می شود افزود: این صندوق  نه تنها در زمینه ارائه تسهیلات اشتغال یبکه در زمینه های سازماندهی،  توانمند سازی و ایجاد کسب و کار پایدار نیز خدمات ارائه می کنیم.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر با بیان اینکه این صندوق تا کنون زمینه ساز اشتغال شش هزار ۷۰۰ نفر در استان بوشهر شده است عنوان کرد: جهت اشتغال این افراد ۶۶۰ میلیارد ریال  تسهیلات داده شده است.

 شهبازی در خصوص ارائه تسهیلات به زوج های جوان گفت: در سال گذشته ۳۰ هزار میلیارد تسهیلات پرداختی این صندوق به  یک هزار زوج جوان بوده است و این آما در از بتدای سال تا کنون بالغ بر ۱۳ میلیارد و به ۴۰۰ زوج بوده است.
وی با بیان اینکه با توجه به جاذبه های گردشگری و بافت قدیم تسهیلات به  طرح ها  با  این موضوعات ارائه می کنیم گفت: یکی  دیگر از ظرفیت های موجو در استان خرما می باشد که  این صندوق بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برای تقویت خوشه خرما در استان بوشهر در نظر گرفته است که شامل توسعه حمل و نقل، تجهیز ماشین های سردخانه دار، خرید خودرو یخچالی به تعداد ۳۰ درستگاه می شود.

مدیر صندوق کار آفرینی امید استان بوشهر خاطر نشان کرد:  با توجه به وجود بیشترین مرز آبی  و وجود شغل صیادی به عنوان یکی از قدیمی ترین شغل های مردم استان بوشهر لذا با صحبت های صورت گرفته با بخش خصوصی بازارچه بزرگ آبزیان جنوب کشور  در بوشهر با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال ساخته می شود.

شهبازی همچنین با اشاره به اینکه یکی از قابلیت های معرفی نشده استان وجود عسل های درجه یک در بوشهر اظهار داشت: برای حمایت از زنجیره فروش و تولید عسل تفاهم نامه ای به مبلغ ۱۰میلیارد ریال در شهرستان جم امضا شده است.

وی بیان کرد: افزود:  با توجه به تاکیدات رهبری مبنی بر استفاده از کالا های ایرانی لذا این صندوق تقویت زنجیره پوشاک تولید داخل استان بوشهر ۲۵میلیارد ریال تسهیلات  ارائه می کند.

کد خبر 3754618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha