۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۹

رئیس پارک علم و فناوری لرستان:

۲ مرکز «شکوفایی خلاقیت و نوآوری» در لرستان ایجاد می‌شود

۲ مرکز «شکوفایی خلاقیت و نوآوری» در لرستان ایجاد می‌شود

خرم آباد- رئیس پارک علم و فناوری لرستان از راه اندازی مرکز شکوفایی خلاقیت و نوآوری در شهرستان های کوهدشت و الشتر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمودرضا شاکرمی در این رابطه اظهار داشت: به منظور توسعه کارآفرینی و فناوری در شهرستان کوهدشت تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری استان و دانشگاه لرستان در قالب راه اندازی مرکز شکوفایی خلاقیت و نوآوری در این شهرستان منعقد شد.

وی افزود: در این تفاهم نامه مقرر شد ساختمان کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری شهرستان کوهدشت در مرکز آموزش عالی این شهرستان تامین شود.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان بیان داشت: این مرکز شکوفایی خلاقیت و نوآوری با هدایت نوآوران به سمت ایجاد موسسات دانایی محور و هدایت آن ها به سمت پذیرش در مراکز رشد برای توسعه کارآفرینی و فناوری در شهرستان کوهدشت تلاش خواهد کرد.

شاکرمی گفت: مرکز شکوفایی خلاقیت و نوآوری کوهدشت دارای یک دبیرخانه بوده که پس از دریافت درخواست متقاضیان نوآور جنبه های علمی و فنی ایده آن ها را بررسی و در صورت تایید پرونده مربوطه را برای بررسی نهایی به پارک علم و فناوری معرفی می کند که در صورت پذیرش نهایی امکانات و خدمات مورد نیاز به فرد فناور ارائه می شود.

وی همچنین از راه اندازی کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری در شهرستان الشتر خبر داد و گفت: به منظور بسترسازی برای پیاده کردن ایده های نو مبتنی بر دانش توسط صاحبان ایده و ایجاد زمینه مناسب برای ظهور و حمایت از خلاقیت نیروهای جوان در شهرستان الشتر  تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری لرستان و دانشگاه آزاد اسلامی استان در قالب راه اندازی مرکز شکوفایی خلاقیت و نوآوری شهرستان الشتر منعقد شد.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان بیان داشت: کانون های شکوفایی خلاقیت و نوآوری با ارائه خدماتی از جمله ارائه مشاوره تخصصی، استفاده از تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی و برگزاری دوره های آموزشی و تامین منابع اطلاعات علمی و فنی به اثبات و کارا کردن ایده های علمی و شکوفایی ایده های خلاقانه کمک می کنند.

کد خبر 3797920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha