۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۱

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر عنوان کرد:

تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام‌نور استان بوشهر در ۱۶۳ رشته‌محل

تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام‌نور استان بوشهر در ۱۶۳ رشته‌محل

 بوشهر - رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: دانشگاه پیام نور استان بوشهر در ۱۶۳ رشته محل در مرحله تکمیل ظرفیت دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر، محمدرضا بحرانی اظهار داشت: ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور از ۲۶ مهرماه ماه آغاز شده است و تا ۲۴ آبان نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در سال جاری سازمان سنجش و آموزش کشور دستورالعمل جدیدی برای ثبت‌نام تکمیل ظرفیت اعلام کرده است که طبق آن داوطلبان برای ثبت‌نام به مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در سطح کشور مراجعه و در رشته مورد نظر خود ثبت نام می کنند.

بحرانی افزود: پذیرش این دانشجویان برای نیم سال اول تحصیلی است اما این فرصت برای آن دسته از داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ ۳۰ دی‌ماه موفق به اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی شوند، نیز فراهم است که بتوانند در رشته و یا رشته‌های تحصیلی مربوط متقاضی شوند و شروع کلاس‌های آنها از بهمن ماه خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر تاکید کرد: هر داوطلب منحصراً می‌تواند در یک گروه آزمایشی و یک کدرشته محل متقاضی شود. بدیهی است در صورت ثبت‌نام داوطلب در دو کدرشته و یا در دو مؤسسه، اطلاعات وی در بانک اطلاعات پذیرفته شدگان هر دو محل حذف خواهد شد.

وی ادامه داد: درصورتی که کد رشته محلی ظرفیتش در یک مرکز و واحد تکمیل شده باشد امکان ثبت نام داوطلب در مراکز دیگر استان بوشهر و حتی استان‌های همجوار وجود دارد که بعد از گذراندن یک ترم تحصیلی دانشجو می تواند از طریق اخذ مهمانی به مرکز مورد نظر خود برگردد.

کد خبر 3798789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha