۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۵۱

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

دوره آموزش تخصصی استعدادهای قرآنی در خراسان جنوبی برگزار می شود

دوره آموزش تخصصی استعدادهای قرآنی در خراسان جنوبی برگزار می شود

بیرجند- رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری دوره آموزش تخصصی ویژه استعدادهای قرآنی در این استان خبر داد.

حسن سلمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح از سوی سازمان دارالقرآن الکریم و با هدف شناسایی و تربیت استعدادهای برتر در حوزه قرائت قرآن کریم، ویژه پسران ۱۰ تا ۱۵ سال، توسط اداره امور قرآنی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: افزایش توانمندی‌های علمی، معرفتی، مهارتی با رویکرد تربیت قرآنی و آشنایی جامعه قاریان نوپا و نوظهور با سبک زندگی قرآنی و تهذیب نفس و تخلق به اخلاق قرآنی از جمله اهداف کیفی این دوره تخصصی است.

رئیس اداره امور قرآنی استان، دارا بودن معدل تحصیلی بالای ۱۸، آشنایی و تسلّط بر قرائت قرآن کریم سطح۲ (روانخوانی قرآن) و کسب حد نصاب لازم در سنجش ورودی و مصاحبه شامل آزمون روانخوانی قرآن، ارایه یک تلاوت تقلیدی به روش تحقیق از یکی از قاریان برجسته را از جمله شرایط شرکت در این دوره عنوان کرد.

سلمانی با بیان اینکه این دوره آموزشی در قالب ۲۵۰ ساعت آموزشی برگزار می‌شود، اظهار کرد: آموزش تجوید  مقدماتی و اصول وقف و ابتداء قرآن، آموزش صوت و لحن پایه، آموزش حفظ قرآن کریم، آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و آموزش سبک زندگی قرآنی از جمله سرفصل‌های آموزشی این دوره به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند برای نام‌نویسی به پایگاه اینترنتی اداره امور قرآنی استان به نشانی www.ghuran.com مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۴۴۱۰۹۳ تماس حاصل کنند.

کد خبر 3849390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha