۱ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۲۸

دوم دیماه در تالار محراب صورت می‌گیرد؛

داستان‌خوانی شیوا مقانلو در «پنجشنبه‌های تئاتر و داستان»

داستان‌خوانی شیوا مقانلو در «پنجشنبه‌های تئاتر و داستان»

در نخستین جلسه از سری جدید پنجشنبه‌های تئاتر و داستان، «شیوا مقانلو» داستان کوتاهی را از کتاب «ژاله‌کُش» و با ترجمه خودش در تالار محراب بازخوانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شیوا مقانلو ـ نویسنده و مترجم، پنجشنبه ۲ دی‌ماه داستان کوتاهی را با موضوع عشق و به نویسندگی «اِدویج دانتیکا» نویسنده‌ هائیتی‌تبار آمریکایی در سری جدید برنامه پنجشنبه‌های تئاتر و داستان به سردبیری «حسین کریمی‌راد» روخوانی خواهد کرد.

کریمی‌راد تابستان امسال نیز جلسات داستان‌خوانی را با موضوع «جنگ» و با حضور هنرمندان نامدار تئاتر، سینما و تلویزیون در همین تالار برگزار کرده بود. دوره دوم این برنامه با موضوع عشق، دی‌ماه با حضور نویسندگان، مترجمان و شعرا برگزار می‌شود.

کارشناس و منتقد این برنامه، امیرعطا جولایی است و دیگر عوامل برگزاری آن عبارتند از: صبا مرشد و فاطمه محسنی (دستیاران)، هدیه ذوالفقاری (طراح پوستر و گرافیک)، ناهید محمودی (مدیر صحنه)، نیما خطیب‌شاد (نریشن)، پرستو کیانی‌جم (تدوین صدا)، پوریا عنایی و ثمین بیجاد (هماهنگی امور)، محمد فراهانی و سارا جاهدنیا (عکاسان)، احمدرضا حجارزاده (مشاور امور رسانه).

دیگر برنامه‌های داستان‌خوانی تالار محراب در هفته‌های آتی توسط مهدی یزدانی‌خرم، اصغر نوری، ارمغان بهداروند و آراز بارسقیان برپا می‌شود.

برنامه پنجشنبه‌های تئاتر و داستان، از روز پنجشنبه همین هفته ۲ دی‌ماه، ساعت۱۷ در مجموعه تئاتر محراب‌ به نشانی خیابان ولیعصر، تقاطع خیابان سپه (امام‌خمینی)، روبه‌روی موزه ملی قرآن برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان به حضور در این برنامه‌ها، می‌توانند برای خرید و رزرو بلیت به گیشه تالار محراب یا سایت تیوال مراجعه بکنند.

کد خبر 3855766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha