۵ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷

سروش هفتگی با پرونده ویژه برای مدقالچی روی کیوسک آمد

سروش هفتگی با پرونده ویژه برای مدقالچی روی کیوسک آمد

شماره جدید مجله سروش هفتگی با پرونده ویژه برای نصرالله مدقالچی دوبلور و مدیر دوبلاژ منتشر شده و روی پیشخوان مطبوعات آمد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شماره جدید مجله سروش هفتگی با پرونده ویژه برای نصرالله مدقالچی دوبلور و مدیر دوبلاژ به تازگی منتشر شده و روی پیشخوان مطبوعات آمده است.

نقدی بر مشارکت اقتصادی سینمای ایران با کشورهای دیگر به بهانه اکران «سلام بمبئی»؛ زرد تجاری! و همچنین بازخوانی بازتاب درگذشت فیدل کاسترو در رسانه‌های جهان، از جمله مطالب ابتدایی این مجله هستند. در ادامه این مطالب، پرونده ویژه بررسی نسبت سینمای ایران و جشنواره‌ها جهانی به همراه گفتگو با مدیر جشنواره فیلم‌های ایرانی زوریخ، چاپ شده است.

در این شماره از مجله سروش هفتگی که سومین شماره از سری جدید انتشار آن است، پرونده ویژه ای درباره زندگی و بررسی کارنامه فعالیت نصرالله مدقالچی گوینده و مدیر دوبلاژ کشور چاپ شده است که عموما به دلیل گویندگی به جای شخصیت ابوسفیان در دوبله فیلم سینمایی «محمدرسول الله(ص)» ساخته مصطفی عقاد شناخته می شود.

بررسی کارنامه و تاریخچه شبکه تلویزیون «المنار» و گزارشی از فعالیت قاچاقچیان در زیر پوست بازار کتاب از دیگر مطالب این شماره مجله مذکور هستند. مرور مطالب منتشر شده در هفته نامه «سروش» در پاییز سال ۱۳۵۸ هم از جمله مطالب چاپ شده در سروش هفتگی است.

شماره هزار و ۶۵۳ «سروش هفتگی» با ۶۸ صفحه و قیمت ۴۰ هزار ریال منتشر شده و روی پیشخوان آمده است.

کد خبر 3859205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha