۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۴۸

دکه نشریات؛

مجله سروش با پرونده المپیک روی پیشخوان آمد

مجله سروش با پرونده المپیک روی پیشخوان آمد

شماره مردادماه هفته‌نامه سروش با پرونده برنامه‌های ورزشی صدا و سیما و تصویر قهرمانان در سینمای ایران منتشر شد و روی پیشخوان مطبوعات آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، هزار و هفتصد و سومین شماره هفته‌نامه سروش با پرونده ویژه المپیک توکیو ۲۰۲۱ ویژه مرداد ماه ۱۴۰۰ به‌تازگی منتشر شده و روی پیشخوان مطبوعات آمد.

این‌مجله ۵ بخش اصلی «یادداشت‌ها»، «چهره‌ها و خبرها»، «رسانه»، «سینما» و «فرهنگ و هنر» دارد که هرکدام مقالات و گزارش‌های مختلفی را شامل می‌شوند.

گفتگو با مسعود اسکویی گزارشگر پیشکسوت مسابقات ورزشی، گفتگو با رضا جاودانی دیگر مجری برنامه‌های ورزشی و عبدالله روا بهترین مجری ورزشی تلویزیون به انتخاب مردم ازجمله گفتگوی منتشرشده در این‌شماره سروش هستند. در ادامه گفتگوهای این‌شماره، مصاحبه‌های رسول نجفیان و جمشید جهانزاده به‌خاطر بازی در سریال «زندگی زیباست» و فروغ قجابگلی و اصغر نقی‌زاده بازیگران سریال «زیرخاکی ۲» منتشر شده‌اند.

سریال «کلبه‌ای در مه» موضوع مطالب بعدی این‌شماره سروش است که به‌خاطر آن، با حسن لفافیان کارگردان و سیاوش چراغی‌پور بازیگر این‌مجموعه گفتگو شده است. موضوع چهره قهرمانان ورزشی کشور در سینما هم موضوع پرونده بعدی این‌مجله است که در آن به آثار سینمایی چون فیلم‌های تختی، ببر مازندران، سرطلایی، عموفوتبالی، یاس‌های وحشی و ... پرداخته شده است. در ادامه مطالب،‌ این‌مساله در سینمای جهان هم بررسی شده است.

این‌مجله با ۶۸ صفحه و قیمت ۳۰ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 5288121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha