آغازششمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم

آغازششمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم

ششمین دوره ی ارزیابی، قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم از تاریخ ۱۵ دی ماه ۹۵ آغاز می شود.

به گزارش  خبرنگار مهر، محمدتقی میرزاجانی، رئیس حوزه  ارتباطات شورای عالی قرآن و مدیر برنامه‌ریزی و اجرایی دبیرخانه شورای ارزیابی و اعطای گواهی نامه تخصصی به قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم از آغاز ششمین دوره ی ارزیابی، از تاریخ ۱۵ دی ماه ۹۵ خبر داد.

وی گفت: با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی انجام شده، اولین مرحله از ششمین دوره ی ارزیابی شامل ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی، در بازه ی زمانی ۱۵ دی ماه تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری اجرا خواهد شد. لذا قاریان و مدرسان علاقه‌مند فرصت دارند ظرف مدت یک ماه، از طریق ثبت نام اینترنتی و ارسال اثر خود به دبیرخانه ارزیابی، در این آزمون شرکت نمایند.

میرزاجانی ادامه داد: قاریان و مدرسان شرکت کننده می‌بایست قطعات تلاوت و سایر آثار مورد درخواست را مطابق آیین‌نامه آزمون مرحله ی اول (ورودی) و ملاحظات مندرج در لینک ثبت نام ارسال کنند.

مدیر برنامه‌ریزی و اجرایی دبیرخانه شورای ارزیابی افزود: اطلاعات جامعی از کم و کیف اجرای مراحل مختلف دوره ششم بر روی سامانه ی جامع ارزیابی در وب‌سایت شورای عالی قرآن به نشانی quranshora.ir قرار داده شده که مطالعه‌ی دقیق آن برای شرکت‌کنندگان ضروری است.

رییس حوزه ی ارتباطات شورای عالی قرآن گفت: نتایج آزمون این مرحله در اسفند ماه سال جاری اعلام خواهد شد و سایر مراحل نیز مطابق تقویم اجرایی در سال ۹۶ ادامه و نهایتاً با صدور و اعطای مدرک تخصصی در آذر ‌ماه سال آتی به اتمام خواهد رسید.

مدیر برنامه ریزی و اجرایی طرح ارزیابی در پایان یادآور شد: لازم است شرکت کنندگان جهت کسب آخرین اخبار و اطلاعات به صورت مستمر با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی قرآن (سامانه ی طرح ارزیابی، بخش اطلاعیه‌ها) در ارتباط باشند.

وی افزود که اطلاع رسانی آغاز دوره ی ششم طرح، از پانزدهم دی ماه از طریق رسانه های صوتی، تصویری و مکتوب نیز انجام خواهد شد.

براساس اعلام دبیرخانه شورای ارزیابی قاریان و مدرسان شماره تماس ۰۲۱۸۸۸۱۰۴۰۰ و سامانه پیامک آن ۳۰۰۰۵۰۸۸۸۱۰۴۰۰ آماده پاسخگویی به سؤالات داوطلبان محترم می باشد.

کد خبر 3867549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha