۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۱۸

تولیت آستان قدس رضوی:

عده ای می خواهند جریان خبیث سلطنت چنان که بوده به مردم معرفی نشود

عده ای می خواهند جریان خبیث سلطنت چنان که بوده به مردم معرفی نشود

مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: عده ای می خواهند جریان خبیث سلطنت، چه سلطنت پهلوی، چه قاجار و چه هر نظام شاهنشاهی، چنان که بوده به مردم معرفی نشود. 

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدابراهیم رئیسی شامگاه سه شنبه در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی که در حرم مطهر رضوی برگزار شد،

اظهار کرد: جریانی در فضای مجازی و رسانه ای به دنبال مطرح کردن، تطهیر و تقدیس نظام سلطنت است.

وی ادامه داد: عده ای می خواهند جریان خبیث سلطنت، چه سلطنت پهلوی، چه قاجار و چه هر نظام شاهنشاهی، چنان که بوده به مردم معرفی نشود. 

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه این نه تنها یک تحلیل سیاسی نیست، بلکه یک خبر است، افزود: اتاق ها و تیم هایی برای تحقق این منظور و هدف تشکیل و فعال شده و برنامه ریزی هایی نیز صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا مقام معظم رهبری به تمام مجموعه های فرهنگ ساز کشور در این خصوص تذکر داده اند.

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن ماه قله همگرایی و همفکری مسئولان و مردم است، گفت:  آیین و مراسم و راهپیمایی این روز آثار بسیاری در داخل و خارج از کشور دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: امروز یکی از شاخص های دلبستگی به نظام و میزان امیدواری مردم به تداوم نظام، استقبال از این آیین ها، جمعیت شرکت کننده و شعارهایی است که در این مراسم توسط مردم سر داده می شود.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: جوانان ما باید به برنامه های دهه فجر و ۲۲ بهمن بیشتر توجه کنند، زیرا خیلی از آن ها روزهای جنگ و انقلاب را ندیده اند و دهه فجر می تواند برای آن ها درس آموز باشد.

وی با بیان اینکه در سال جاری نظام اسلامی ما وضعیت و شرایط خاصی در جهان دارد، بیان کرد: دست تفوق جبهه انقلاب در سوریه، یمن و عراق مثال زدنی و به رخ کشیدنی است.

آیت الله رئیسی ابراز کرد: در این ایام باید از برکات انقلاب اسلامی برای مردم گفت و به قول آن روزنامه نگار عرب باید بین ایران و مصر مقایسه کرد تا مشخص شود که ایرانی که از اسرائیل گسست و مصری که با اسرائیل پیوست در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی چه تفاوت هایی دارند.

وی در ادامه گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مجموعه های همراه وظیفه دارند که در دهه فجر و سالگرد ۲۲ بهمن به مردم بگویند که در دوران حکومت شاه چه اتفاقی در کشور افتاد و چه بر سر دین مردم آمد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک شورای فرادستگاهی است که به سیاست های کلی نظام وفادار است، تاکید کرد: این شورا همواره با استفاده از ظرفیت ها، زمان شناسانه به مردم اطلاع رسانی می کند و زمینه را برای برانگیختن آن ها و حضورشان در صحنه ایجاد می کند.

کد خبر 3880411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha