۹ بهمن ۱۳۹۵، ۸:۵۴

پیام لاریان در گفتگو با مهر:

وی آی پی‌ها تئاترهای ایرانی فجر را نمی‌بینند/ نظم بهتر از سال قبل

وی آی پی‌ها تئاترهای ایرانی فجر را نمی‌بینند/ نظم بهتر از سال قبل

کارگردان نمایش «پرسه های موازی» که در بخش مسابقه مرور سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به صحنه رفت، نظم و برنامه ریزی این دوره جشنواره را بهتر از دوره قبل دانست.

پیام لاریان که نمایش «پرسه های موازی» را در بخش مسابقه مرور سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و در تالار مولوی به صحنه برد، درباره اجرای خود و همچنین این دوره از جشنواره به خبرنگار مهر گفت: اجرای خوبی در جشنواره داشتیم و من از این اجرا راضی ام اما استقبال تماشاگر آنگونه که فکر می کردم نبود. بخشی از این ماجرا به این دلیل است که کسانی که کارت های وی آی پی جشنواره را دارند، برای دیدن کارهای ایرانی نمی آیند.

وی درباره حضور «پرسه های موازی» در بخش مسابقه مرور تئاتر ایران، اظهار کرد: واقعیت این است که یا جشنواره نباید رقابتی باشد یا اگر قرار است به صورت رقابتی برگزار شود، باید همه کارها مورد داوری قرار گیرند. این اتفاق که در جشنواره سی و پنجم تئاتر فجر همه کارها مورد داوری قرار می گیرند، اتفاق خوبی است. البته کار دبیرخانه در این وضعیت سنگین و سخت است اما اتفاق خوبی است. از آنجا که سن ما به بخش مسابقه جوان تئاتر ایران جشنواره نمی خورد، در بخش مسابقه مرور حضور پیدا کردیم.

مسئول سالن انتظامی خانه هنرمندان ایران درباره وضعیت برگزاری سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز یادآور شد: به عنوان کارگردان نمی توانم درباره جشنواره نظری بدهم ولی به لحاظ مسئولیتی که در سالن انتظامی دارم، فکر می کنم که این دوره از جشنواره منظم تر از دوره قبل است و با برنامه ریزی بهتری برگزار می شود.

لاریان در پایام بیان کرد: در مجموع جشنواره سی و پنجم به لحاظ نظم و برنامه ریزی بهتر از سال های قبل است.

سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از ۱ تا ۱۲ بهمن ماه با دبیری سعید اسدی برگزار می شود.

پیام لاریان دیشب ۸ بهمن در اختتامیه اول جشنواره برای نگارش نمایشنامه «پروانه الجزایری» رتبه اول را به دست آورد.

کد خبر 3888638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیرعلی آباد US ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
      0 0
      شادباش فراوان خدمت آقای لاریان نازنین , پاینده باشید!