۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۵۵

معاون استاندار بوشهر:

عمران و آبادانی روستاهای استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود

عمران و آبادانی روستاهای استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود

بوشهر - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از توسعه زیرساخت‌های ورزشی، فضای سبز و امکانات رفاهی در استان خبر داد و گفت: عمران و آبادانی روستاهای استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند پیش از ظهر سه‌شنبه در شورای اداری شهرستان جم با تبریک دهه مبارکه فجر  اظهار داشت: شهرستان جم از دیرباز به شهر فرهنگ و ادب مشهور بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌هایی نظیر نفت، گاز و دریا است، ولی آن چیزی که حائز اهمیت  بوده فرهنگ و تمدن غنی استان بوشهر است.

وی افزود: توافق برجام دستاوردهای بزرگی را برای توسعه و پیشبرد کشور به ارمغان آورده که قابل لمس است.

گراوند گفت: دهه مبارک فجر  یادآور خاطرات و رشادتهای مردمی است که در کنار یکدیگر با آرمان‌هایی واحد و به پیروی از امام راحل در راستای پیروزی انقلاب اسلامی ایران گام برداشتند.

معاون استاندار بوشهر عنوان کرد: امروز اگر می‌خواهیم نظام همچنان قدرتمند و توانمند در راستای پیشبرد اهداف خود در آینده دست یابد، باید به همان اتحاد و وحدتی  که باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران پایبند باشیم.

وی افزود: امروز در منطقه‌ای قرار گرفته‌ایم که آشوب‌زده است ولی ایران اسلامی در آرامش و امنیت کامل به سر می‌برد که این مرهون خون شهیدان و پایمردی مردم عزیز است که با اتحاد و همدلی در راستای آرمان‌های انقلاب گام برداشتند و ما باید این تحکیم وحدت را بیشتر از گذشته گسترش دهیم.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: نباید به دلیل اختلاف سلیقه‌های اندک خدمات خوب نظام را دستمایه کارهای سیاسی قرار دهیم.

 وی تصریح کرد:  امروز در دورترین نقاط سراسر کشور و استان بوشهر شاهد ایجاد زیرساخت‌های خوبی هستیم که به برکت وجود انقلاب اسلامی است و باید قدردان این اقدامات ارزشمند باشیم.

 گراوند بیان کرد: در سه سال گذشته با مدیریت خوب استاندار بوشهر، در راستای عمران و آبادانی روستاها در استان اقدامات اساسی و خوبی صورت گرفته است.

 وی یادآور شد: امروز در کنار توجه به رشد و توسعه روستایی، طرح‌های امید اجتماعی که از ابتکارات استاندار بوشهر بوده مدنظر قرار گرفته و در سراسر استان در دست اجرا است.

معاون استاندار بوشهر تاکید کرد: در دولت تدبیر و امید به توسعه فضای گردشگری استان بوشهر نگاه ویژه‌ای شده است که دهکده گردشگری شهر بوشهر یکی از این اقدامات بوده که با همکاری بخش خصوصی در دست اجرا است.

 گراوند اظهار کرد: در زمینه توسعه فضای ورزشی بستر و زیرساخت‌های لازم در استان و بوشهر انجام گرفته است.

کد خبر 3900138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha