۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۵۹

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی خبر داد:

۷۱۴۰ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد در خراسان شمالی

۷۱۴۰ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد در خراسان شمالی

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: هفت هزار و ۱۴۰ دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند، تحت پوشش کمیته امداد استان قرار دارند که از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

عباس اهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه هم‌اکنون هفت هزار و ۱۴۰ دانش‌آموز و دانشجو نیازمند، تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) استان هستند، اظهار کرد: از این تعداد ۶ هزار نفر دانش‌آموز و یک هزار و ۱۴۰ دانشجوی نیازمند تحت پوشش این نهاد قرار دارند.

اهرابی بابیان اینکه توانمندسازی از طریق خدمات و حمایت‌های تحصیلی یکی از مهم‌ترین اقدامات کمیته است، افزود: از ابتدای امسال تاکنون برای این دانش‌آموزان دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

این مسئول بیان کرد: علاوه بر کمک‌هزینه‌های تحصیلی به دانش‌آموزان این نهاد سرانه‌ای را هرساله به‌منظور تهیه پوشاک، ‌ لوازم‌التحریر و غیره برای آنان پرداخت می‌کند.

وی تصریح کرد: همچنین کمیته امداد استان برای قبولی دانش‌آموزان مقطع پیش‌دانشگاهی خدماتی همانند مشاوره، تأمین هزینه ایاب و ذهاب و برگزاری کلاس‌های کمک‌درسی ارائه می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بابیان اینکه در حال حاضر یک هزار و ۱۴۰ دانشجوی نیازمند تحت پوشش این نهاد هستند، اظهار کرد: از این تعداد ۳۰۸ دانشجوی دانشگاه دولتی و ۸۳۲ نفر دانشجو دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور و دانشگاه‌های غیرانتفاعی مشغول به تحصیل هستند.

اهرابی بیان کرد: کمیته امداد از ابتدای امسال تاکنون برای دانشجویان تحت پوشش خود بیش از دو میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان شهریه پرداخت کرده است.

کد خبر 3901192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha