۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۱۲

مدیرکل دامپزشکی قزوین:

رئیس سازمان دامپزشکی کشور افغانستان در قزوین

رئیس سازمان دامپزشکی کشور افغانستان در قزوین

قزوین- مدیرکل دامپزشکی استان قزوین گفت: رئیس سازمان دامپزشکی کشور افغانستان در راس هیئتی از کارشناسان و مدیران دامپزشکی روز گذشته به استان قزوین سفر کرد.

سید بهمن نقیبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته دکتر جهانگیر رئیس سازمان دامپزشکی کشور افغانستان با  هدف بازدید از مراکز پرورش دام و طیور و صنایع وابسته به استان قزوین سفر کرد.

وی افزود: سفر هیئت اعزامی از کشور افغانستان در راستای ارتقاء سطح همکاریهای ۲ جانبه و بهبود روابط تجاری بین ایران و افغانستان  باتوجه با ظرفیتهای استان قزوین در صنعت دامپروری انجام شد که در جریان نحوه تشخیص و درمان بیماریهای دامی وچگونگی فعالیت کلینیکهای دامپزشکی در مناطق روستایی و صنعتی قرار گرفتند.

نقیبی بیان کرد: مدیران دامپزشکی افغانستان همچنین ازبخشهای مختلف بیمارستان دامپزشکی آبیک شامل داروخانه، آزمایشگاه و مایه کوبی بازدید کرده و از نزدیک با فعالیتهای آزمایشگاهی و تشخیص بیماریهای دام و طیور و منابع تامین دارو و واکسن و نحوه تجویز و  مصرف آن آشنا شدند.

وی تصریح کرد: در بخش دیگری از سفر، هیئت اعزامی از شرکت پخش دارو و واکسن که در مجاورت بیمارستان قرار داشت نیز بازدید به عمل آورده و در جریان چرخه تولید و توزیع دارو در کشور و استان قرار گرفتند.

نقیبی یادآور شد: آخرین بخش از بازدید مدیریت و کارشناسان سازمان دامپزشکی کشور که دکتر ماکنعلی مدیر کل دفتر سازمانهای تخصصی، روابط عمومی وامور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور نیز ایشان را همراهی می کرد، به بازدید از دهکده حیات طبیعت باراجین قزوین اختصاص یافت که مقامات مسئول با حضور در این پارک از بخشهای مختلف دهکده بازدید به عمل آورده و با نحوه نگهداری حیوانات در این دهکده و خدمات دامپزشکی ارائه شده در آن آشنا شدند.

کد خبر 3901210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha