۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۴۴

وزیر دفاع تاکید کرد؛

جمهوری اسلامی در بالاترین سطح فناوری های روز دنیا قرار دارد

جمهوری اسلامی در بالاترین سطح فناوری های روز دنیا قرار دارد

رشت- وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی، نظام مردم سالاری دینی است گفت: جمهوری اسلامی در بالاترین سطح فناوری های روز دنیا، قادر به اجرای هر پروژه ای است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین دهقان پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم بهره برداری از طرح های گازرسانی به ۸۰ روستای گیلان که به صورت همزمان در بخش سنگر شهرستان رشت برگزار شد، ارائه خدمات متنوع به مردم را نشانه پویایی کشور دانست و اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها نظام سیاسی مستقل در جهان است که در تمامی معادلات جهانی، نقش تاثیرگذاری دارد.

وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تربیت نیروهای متخصص و حفظ استقلال کشور است افزود: در حالی که دشمنان در تمام صحنه های انقلاب علیه ما توطئه کرده اند اما به نتیجه نرسیدند و امروز، ملت ما نیاز به هیچ کشوری ندارد.

وزیر دفاع تصریح کرد: با اتکا به جوانان متخصص کشور، هر فعالیتی که بخواهیم می توانیم انجام دهیم و این مهم،  تجلی عینی استقلال است.

سردار دهقان با اشاره به موفقیت های متخصصان داخلی در فناوری هسته ای گفت: فناوری هسته ای یک واقعیت بزرگ است و فرزندان این مرز و بوم توانستند کشور ما را در زمره کشورهای عضو باشگاه هسته ای جهان قرار دهند.

وی افزود: جمهوری اسلامی امروز در بالاترین سطوح فناوری های روز، پروژه ها را طراحی و اجرا می کند.

وزیر دفاع با بیان اینکه در حوزه هوافضا، جزء کشورهای برتر جهان هستیم اظهار کرد: امروز بسیاری از همسایگان و کشورهای دیگر، نیازمند فناوری های ما هستند زیرا در عرصه هایی همچون الکترونیک٬ صنعت و فناوری های دریایی در سطوح بالایی قرار داریم.

سردار دهقان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی هیچگاه به دنبال سلطه نیست گفت: جمهوری اسلامی در کنار جریان های آزادی بخش و ضدسلطه است.

وی تصریح کرد: فضای کشور، فضایی اسلامی، انسانی است و بهره مند از رهبری هستیم که به رفاه، آسایش و تعالی ملت بزرگ ایران می اندیشد.
 

کد خبر 3902198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha