۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۳۳

دبیر اجرایی جبهه مردمی در استان خراسان‌رضوی:

۴۰ درصد جبهه در خراسان رضوی جوانان و ۳۰ درصد زنان هستند

۴۰ درصد جبهه در خراسان رضوی جوانان و ۳۰ درصد زنان هستند

دبیر اجرایی جبهه مردمی در خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه ۴۰ درصد اعضای جبهه در استان، جوانان و ۳۰درصد آن زنان هستند، گفت: تلاش می‌کنیم در انتخابات‌ استانی جبهه، روش مردم‌سالاری را پیش بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود عامری دبیر اجرایی جبهه مردمی در استان خراسان‌رضوی در حاشیه نشست کمیته استانی این جبهه در جمع خبرنگاران گفت: از زمان آغاز به کار جبهه مردمی در استان، مجامع شهرستانی را برگزار کردیم و در سطح شهرستان نیز مجمع شهرستانی را برگزار کردیم تا نمایندگان این مجمع در مجمع عمومی حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: به منظور اینکه چتر جبهه فراگیر باشد، جلساتی برگزار کردیم، مراحل سازمانی جبهه را در دستور کار قرار دادیم و تمام اقشار از جمله علما، طلاب، ورزشکاران و... را دعوت کردیم.

دبیر اجرایی جبهه مردمی در استان خراسان‌رضوی افزود: ۴۰ درصد جبهه از جوانان و ۳۰ درصد آن از زنان هستند و تلاش می‌کنیم در تمام انتخابات استانی این جبهه، روش مردم‌سالاری را پیش بگیریم.

عامری عنوان کرد: تلاش می‌کنیم به اصول اولیه انقلاب و گفتمان رهبر انقلاب برگردیم، تا تمام آسیب‌ها خنثی شود.

وی گفت: برخی مسئولان به جای اتکا به مردم، به آن‌سوی مرزها چشم دوخته‌اند، مشکلات معیشتی و اقتصادی وجود دارد و دستگاه‌های دولتی، ناتوانی خود را نشان دادند؛ چرا که به مردم نقش ندادند. اگر مردم در صحنه باشند، حماسه‌های ۹ دی را خلق کرده و در پاسخ به تهدیدات حماسه ۲۲ بهمن را رقم می‌زنند.

دبیر اجرایی جبهه مردمی در استان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: نشست صبح امروز کمیته به منظور برنامه‌ریزی برای برگزاری اجلاس ملی تشکیل شد تا برای این مجمع عمومی که تجربه اول انقلاب اسلامی است، هدفگذاری صورت گیرد.

کد خبر 3906971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha