۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸

وزیر ورزش و جوانان:

۹ هزار میلیاردتومان برای تکمیل پروژه های ورزشی نیمه کاره نیاز است

۹ هزار میلیاردتومان برای تکمیل پروژه های ورزشی نیمه کاره نیاز است

آمل - وزیر ورزش و جوانان گفت: ۹ هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه کاره ورزشی کشور نیاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطفانی فر صبح دوشنبه در بازدید از طرح‌های ورزشی شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: اقتصاد ورزش در دنیا بزرگ است زیرا بخش خصوصی سرمایه گذاری جدی در این بخش کرده است و سازو کار درآمدزایی در این زمینه وجود دارد.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری بخش خصوصی باید در ورزش فراهم شود گفت: بخشودگی هزینه‌های مالیاتی بخش ورزش در برنامه ششم مورد تصویب قرار گرفت و دادن تسهیلات از سوی صندوق توسعه ملی و تأمین زمین ارزان قیمت از جمله حمایت‌ها برای مشارکت بخش خصوصی است.

وی با اشاره به چهار هزار و پروژه ورزشی نیمه کاره گفت: برای تکیمل این طرح‌ها نیازمند ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار هستیم و ردیفی در برنامه ششم توسعه برای بخش‌های مختلف ورزشی در استان اختصاص یافته است.

سلطفانی به طرح‌های در دست افتتاح اشاره و اضافه کرد: پروژه استادیوم ۱۵ هزار نفر بیرجند، ورزشگاه بجنبورد، شیراز، بوشهر و تعدادی سالن سرپوشیده از جمله طرح‌های آماده افتتاح است که بزودی بهره برداری می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان درپاسخ به مشکلات فدارسیون فوتبال گفت: این مشکلات برطرف می‌شود.

بازدید از سالن والیبال دردست ساخت باشگاه کاله در آمل، بازدید از طرح نیمه تمام پیست دوچرخه سواری و سالن ورزشی ۶ هزار نفری ماهفروجک ساری، بازدید از مرحله عملیاتی سالن کشتی پنج هزار نفری جویبار، افتتاح سالن ورزشی بهنمیر و حضور در نشست سازمان‌های مرد نهاد فعال در امور ورزش و جوانان و هیات های ورزشی مازندران در سالن شماره ۱ استانداری از جمله برنامه های وزیر ورزش و جوانان در سفر به مازندران است.

کد خبر 3918582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha