۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۳۹

انتقال آب به شهرک صنعتی لامرد آغاز شد

انتقال آب به شهرک صنعتی لامرد آغاز شد

شیراز – مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: طرح خط انتقال آب به شهرک صنعتی لامرد با اجرای ۷ کیلومتر خط انتقال به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس، شاهپور قنبری در خصوص وضعیت شهرک صنعتی انرژی بر لامرد افزود: طرح خط انتقال آب به این شهرک با اجرای ۷کیلومتر خط انتقال به پایان رسیده و آب مورد نیاز تامین شده  است.

وی همچنین با اشاره به اجرای شبکه داخلی برق و اتصال این شهرک صنعتی به برق گفت: در آینده و متناسب با استقرار واحد های صنعتی احداث خط اختصاصی برق نیز انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی انرژی بربعنوان یکی از تخصصی ترین شهرک های صنعتی کشور در حوزه استقرار صنایع در حوزه انرژی، آماده جذب سرمایه گذار است، گفت: با راه اندازی شهرک صنعتی انرژی‌بر جنوب در لامرد، زیرساخت مناسبی برای استقرار صنایع نفت و گاز و پتروشیمی فراهم شده است.

مدیرعامل  شرکت شهرک های صنعتی فارس افزود: ایجاد شهرک صنعتی صنایع انرژی بر لامرد با توجه به همجواری لامرد با منطقه پارس جنوبی و عسلویه در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون بستر مناسبی برای جذب سرمایه گذار فراهم شده است.

وی اضافه کرد: این شهرک صنعتی با بیش از یک هزار و ۸۳ هکتار مساحت یکی از وسیع ترین شهرکهای صنعتی استان و کشور محسوب می شود که از افق مناسبی برای استقرار و فعالیت صنایع نفت و گاز و پتروشیمی برخوردار است .

قنبری  افزود: شهرک صنایع انرژی‌بر لامرد ظرفیت استقرار ۴۰۰ واحد صنعتی با پیش بینی اشتغال زایی ۲۰هزار نفر را دارد.

وی با تصریح اینکه از سرمایه‌گذاران متقاضی فعالیت در این شهرک حمایت‌های لازم انجام می‌شود، گفت: مشوق‌های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران شامل اعمال تخفیف های ویژه و پرداخت ۵درصد نقدی حق انتفاع و مابقی در اقساط ۳۶ماهه درنظر گرفته شده است.

مدیر عامل  شرکت شهرک های صنعتی فارس در ادامه با یادآوری اقدامات زیرساختی در  شهرک صنعتی لامرد و ناحیه صنعتی نیرایی در این شهرستان اظهار کرد: امسال طرح های  پیاده روسازی و ایجاد ساختمان آتش نشانی در شهرک صنعتی لامرد و احداث برج نوری درناحیه صنعتی نیرایی انجام و به پایان رسیده است.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت شهرستان لامرد در جذب سرمایه گذار و نزدیکی به منطقه پارس جنوبی و همجواری با خلیج فارس، سرمایه گذاری در این شهرک های صنعتی از توجیه اقتصادی بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرک صنعتی لامرد با ۲۰ هکتار وسعت، ظرفیت استقرار ۳۴ واحد صنعتی با پیش بینی اشتغال زایی ۴۹۲ نفر را دارد.

کد خبر 3925781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha