۲۵ مهر ۱۳۸۵، ۱۶:۵۸

/ در تهران /

فقط 6 درصد رانندگان تاكسي هاي فرسوده متقاضي پرايد هستند

فقط 6 درصد رانندگان تاكسي هاي فرسوده متقاضي پرايد هستند

مديرعامل سازمان تاكسيراني شهر تهران با اشاره به اينكه 94 درصد ثبت نام كنندگان متقاضي شركت در طرح جايگزيني تاكسي هاي فرسوده ، خواهان خودرو سمند و پژو هستند ، گفت: خودرو پرايد به دليل بدنه و موتور ضعيف قابليت تاكسي شدن را ندارد.

به گزارش خبرگزاري مهر ، حسين تيموري كرماني با اشاره به نظرسنجي كه از رانندگان تاكسي هاي فرسوده متقاضي شركت در طرح تبديل به احسن صورت گرفته ، گفت: بر اساس نظرسنجي كه سازمان تاكسيراني شهر تهران از 4599 ثبت نام كننده اوليه متقاضي تبديل به احسن كردن تاكسي هاي فرسوده صورت داده 47 درصد صاحبان اين خودروها متقاضي دريافت سمند ، 47 درصد پژو و فقط 6 درصد متقاضي دريافت خودرو پرايد به جاي تاكسي فرسوده خود هستند.

به گفته وي ، اين در حالي است كه در حال حاضر آمار ثبت نام كنندگان متقاضي شركت در طرح تبديل به احسن از مرز 6700 نفر گذشته است.

تيموري با تاكيد بر اينكه پرايد به هيچ وجه خودرو مناسبي براي حضور در ناوگان تاكسيراني نيست ، تصريح كرد: اصولا بايد خودرويي به عنوان تاكسي انتخاب شود كه قوي ترين بدنه و موتور را داشته باشد.

وي افزود: همچنين خودرويي كه به عنوان تاكسي مورد استفاده قرار مي گيرد بايد قدرت 200 قوه اسب بخار را داشته باشد تا در شيب هاي تند و مسيرهاي سربالايي به راحتي توان حمل مسافران را داشته باشد.

مديرعامل سازمان تاكسيراني شهر تهران بار ديگر با تاكيد بر اينكه به نظر مي رسد بحث تبديل به احسن تاكسي هاي فرسوده و جايگزيني پرايد به جاي آنها ، كارشناسي نشده است ، تصريح كرد: خودرو پرايد علاوه بر جلوبندي بسيار ضعيف ، به جهت ظرفيت كم ، نشستن مسافران در صندلي هاي عقب را با مشكل مواجه مي كند.

کد خبر 395091

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha