۲۷ فروردین ۱۳۹۶، ۱۶:۱۱

فرماندار بهشهر:

افزایش ظرفیت اشتغال در بهشهر نیازمند حمایت و سرمایه‌گذاری است

افزایش ظرفیت اشتغال در بهشهر نیازمند حمایت و سرمایه‌گذاری است

بهشهر - فرماندار بهشهر گفت: افزایش ظرفیت اشتغال بهشهر نیازمند حمایت و سرمایه‌گذاری است و همه ما باید در این امر مهم وارد شویم و آحاد جامعه کمک کار باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدخالق سجادی بعدازظهر یکشنبه در حاشیه بازدید استاندار مازندران و هیات همراه از شرکت کربن کاسپین و واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بهشهر در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: توسعه بهشهر در گرو همراهی همه مردم و مسؤولان است و اگر این همراهی دائم و پایدار صورت گیرد، بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری شعار سال گذشته را اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام‌گذاری کردند و امسال هم به‌عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نام‌گذاری شده است، بیان داشت: همه ما وظیفه داریم در راستای عمل به این شعار سال رهبری با تمام توان وارد شده و از سرمایه گذار و اشتغال حمایت کنیم.

سجادی با اعلام اینکه کم‌توجهی به مسئله تولید داخلی از سوی هیچ شخصی قابل قبول و پذیرش نیست، ادامه داد: توجه به مسأله تولید داخلی و استفاده از توان جوانان خبره و توانمند برای اشتغال و رفع بیکاری در جامعه از مسائل مهمی است که با قوت دنبال مکی شود.

فرماندار بهشهر با اشاره به سال گذشته کارهای مهمی در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان انجام شده است، خاطر نشان کرد: نتیجه عملکرد دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی سال ۹۶ برای مردم ملموس‌تر خواهد بود.

وی افزود: واحدهای تولیدی فراوانی در سال گذشته با استفاده از تسهیلات بهین یاب و در راستای توسعه صنایع در شهرستان بهشهر به توسعه مناسب دست یافتند و در سال جاری هم با قوت این موارد دنبال می‌شود.

سجادی گفت: انتظار داریم صنایع بزرگ و مادر که در شهرستان فعال هستند همچون شرکت کربن کاسپین از حمایت‌های لازم برای دریافت تسهیلات بهره مند شوند و از هم اکنون برای فعال شدن این واحدها و اشتغال زایی با برنامه ریزی در ستاد تسهیلات و رونق تولید، تلاش شود.

کد خبر 3954492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha