۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۰۴

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر:

توسعه و تقویت سمن‌های استان بوشهر با جدیت در دستور کار است

توسعه و تقویت سمن‌های استان بوشهر با جدیت در دستور کار است

بوشهر - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: باتوجه به رویکرد دولت در توسعه و تقویت سازمان های مردم نهاد و تاکید استاندار بوشهر، این امر با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، فاطمه دهقانی در کارگاه توانمندسازی سازمان های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده افزود: حدود دو سال است که با سازمان های مردم نهاد همکاری بیشتری داریم و حمایت های بیشتری از آنها صورت می‌گیرد و این سازمان‌ها به‌عنوان همیار و مجری طرح‌ها با مجموعه دستگاه‌های دولتی مشارکت می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از پیش سازمان های مردم نهاد در استان بویژه در حوزه زنان و خانواده افزود: امسال این سازمان ها ۲۰ طرح به معاونت زنان ارسال کردند که سامانه ای ویژه این طرح ها طراحی و تدوین شده است.

دهقانی با بیان اینکه ۶ طرح با یک میلیارد و ۶۰ میلیون ریال اعتبار توسط سازمان های مردم نهاد تدوین شد، اظهار داشت: از این تعداد ۳ طرح در حوزه اشتغالزایی با ایجاد اشتغال برای ۲۰ تا ۴۰ نفر، ۲ طرح در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و یک طرح نیز در حوزه توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: در همین راستا کارگاه ۳ روزه توانمندسازی سازمان های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده توسط موسسه مسیر آرامش زندگی با همکاری استانداری بوشهر با هدف تقویت پروژه‌نویسی توسط سازمان‌های مردم نهاد به‌منظور رشد پروژه‌ها برگزار شده است.

دهقانی بیان کرد: با توجه به اینکه سازمان‌های مردم نهاد به واسطه ماهیتشان با آنچه در جامعه می‌گذرد ارتباط بیشتری دارند، پیشنهاد می‌شود دو تا سه نفر از سازمان‌های مردم نهاد در قالب یک کارگروه به‌عنوان عضو ثابت شورای برنامه ریزی استان به‌طور مستمر و در این شورا حضور داشته باشند.

وی تاکید کرد: بدون شک حضور پررنگ این کارگروه با امکان ارائه نظر و پیشنهاد در شورای برنامه ریزی روند رو به رشد سازمان های مردم نهاد را تسهیل و تسریع خواهد کرد.

کد خبر 3961381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha