۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۸:۰۷

در بیانیه‌ای مطرح شد؛

توضیح آستان قدس رضوی درباره بهره‌برداری از جنگل‌های شمال کشور

توضیح آستان قدس رضوی درباره بهره‌برداری از جنگل‌های شمال کشور

مشهد- در پی درج مطالبی در برخی رسانه‌ها درباره بهره‌برداری از جنگل‌های شمال کشور توسط یکی از شرکت‌های زیرمجموعه آستان قدس رضوی، توضیحات این آستان برای تنویر افکار عمومی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی درج مطالبی در برخی رسانه‌ها درباره بهره‌برداری از جنگل‌های شمال کشور توسط یکی از شرکت‌های زیرمجموعه آستان قدس رضوی، روابط عمومی این آستان با صدور بیانیه ای، در راستای تنویر افکار عمومی توضیحاتی ارائه کرد.

در این بیانیه آمده است: در سال ۱۳۹۲ و در زمان تولیت فقید آستان قدس رضوی حدود ۹۰ درصد سهام شرکت کشاورزی و عمران جنگل‌های قدس رضوی طی تشریفات قانونی به بخش خصوصی واگذار شد و پس از انتصاب تولیت جدید آستان قدس رضوی با دستور ایشان و با توجه به رویکرد و سیاست‌های جدید ناظر به عدم ضرورت در تداوم فعالیت‌های مربوط به بخش جنگل، مقرر شد کلیه سهام اسمی این شرکت از آستان قدس خارج و به بخش خصوص واگذار شود که هم اکنون مراحل اجرایی انتقال سهام به بخش خصوصی در حال اتمام است.

در بخش دیگری از این بیانیه خاطرنشان شده است: از آنجایی که در حال حاضر آستان قدس رضوی هیچ‌گونه نقش و دخالتی در اقدامات و پروژه‌های این شرکت ندارد، مسؤولیت هرگونه اقدام بعدی متوجه آستان قدس رضوی نیست. لذا ضمن رد مشارکت آستان قدس رضوی در این‌گونه فعالیت‌ها، طبعاً مراجع قضایی با متخلفان تخریب سرمایه‌های عمومی و به ویژه جنگل‌ها و مراتع برخورد قانونی خواهند داشت.

کد خبر 3979602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha