۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۹

مسئول تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان سمنان:

مرغ منجمد در استان سمنان با قیمت ۵۸۰۰ تومان عرضه خواهد شد

مرغ منجمد در استان سمنان با قیمت ۵۸۰۰ تومان عرضه خواهد شد

سمنان - مسئول تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان سمنان ضمن بیان اینکه مرغ منجمد در استان با قیمت پنج هزار و ۸۰۰ تومان عرضه خواهد شد، گفت: این قیمت در تمام استان به صورت یکسان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی سمنان، مسعودطاهریان درباره طرح تنظیم بازار ماه رمضان، توضیح داد: مرغ منجمد در طول این ماه مبارک به ازای هر کیلوگرم پنج هزار و ۸۰۰ تومان و گوشت منجمد ۲۳ هزار تومان در سطح استان عرضه می شود لذا شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلفات، مراتب را به مراجع ذی صلاح مانند جهاد کشاورزی، اصناف، تعزیرات، صنعت، معدن و تجارت و ... اعلام کنند.

وی افزود: اقلام مصرفی در ماه مبارک رمضان از سوی پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در اختیار مصرف‌کننده‌ها قرار می‌گیرد و تا پایان اجرای طرح ضیافت ماه رمضان در استان ادامه دارد.

مسئول تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان سمنان همچنین گفت: در این طرح کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان با قیمت دولتی عرضه می‌شود و طی آن اتاق اصناف تمامی شهرستان‌ها فهرست واحدهای صنفی منتخب برای توزیع کالاهای اساسی برنج، شکر، گوشت قرمز منجمد و گوشت مرغ منجمد را به مدیریت جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت و معدن و تجارت ارسال کنند.

طاهریان افزود: قیمت شکر در این طرح را به ازای هر یک کیلوگرم دو هزار و ۷۵۰ تومان عنوان کرد و گفت: این کالا از طریق اتحادیه تعاون روستایی توزیع می‌شود، همچنین فروش برنج اروگوئه ای در بازار سمنان به ازای یک کیلوگرم دو هزار و ۶۰۰ تومان و برنج سفید نیز دو هزار و ۷۰۰ تومان در ماه رمضان قیمت گذاری شده است، همچنین تمام واحدهای صنفی و فروشگاهی برای تأمین و عرضه اقلام شامل خرما، پنیر و روغن می‌توانند با مدیریت تعاون روستای استان هماهنگی لازم را انجام دهند.

کد خبر 3987628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha