۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۵۰

مدیر دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان:

فرهنگ مهدویت رمز برون رفت از مشکلات و آسیب های اجتماعی است

فرهنگ مهدویت رمز برون رفت از مشکلات و آسیب های اجتماعی است

همدان - مدیر دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت: فرهنگ مهدویت نیاز جامعه امروز و رمز برون رفت از مشکلات و آسیب های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی فیض منش ظهر پنج شنبه در همایش آموزشی سفیران آسمانی گفت: دوره آموزشی سفیران آسمانی با حضور بیش از ۶۰ نفر از ائمه جماعات مساجد همدان با دو محور مهدویت و نماز  با حضور حجت الاسلام و المسلمین نسوری از مرکز تخصصی مهدویت قم در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه فرهنگ مهدویت نیاز جامعه امروز و رمز برون رفت از مشکلات فعلی است، افزود: این فرهنگ به ما سبک زندگی سعادت آفرین به همراه نشاط و تلاش را می آموزد و روح امید را در جامعه می دمد.

وی ترویج فرهنگ مهدویت را مهمترین نیاز جامعه امروز بیان کرد و گفت: مسئله امامت و رهبری اگر به درستی در جامعه تبیین شود و جامعه به این باور برسد که امام شاهد و ناظر اعمال ما است بسیاری از مشکلات جامعه امروز حل خواهد شد.

مدیر دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان عنوان کرد: انتقال ارزش‌های دینی بدون ظرافت‌های خاص خود، ممکن نیست.

وی گفت: انتقال فرهنگ مهدویت به نسل جوان و تربیت آن‌ها به‌عنوان منتظران ظهور حضرت مهدی (عج) نیز ضرورتی انکار ناپذیر است.

کارگاه آموزشی یک روزه در قالب دو کلاس در صبح و دو کلاس در عصر با موضوع مهدویت و نماز در همایش آموزشی سفیران آسمانی در هتل بوعلی همدان در حال برگزاری است.

کد خبر 3988617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha