۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۱۸

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم‌پایه زنجان:

امضای قرارداد همکاری دانشگاه علوم‌پایه زنجان و دانشگاه آخن آلمان

امضای قرارداد همکاری دانشگاه علوم‌پایه زنجان و دانشگاه آخن آلمان

زنجان-رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم‌پایه زنجان گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علوم‌پایه زنجان و دانشگاه آخن آلمان امضا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از  دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم‌پایه زنجان، بابک کریمی افزود: تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم‌پایه زنجان و انستیتو شیمی آلی دانشگاه آخن آلمان امضا شد و  این همکاری در جهت گسترش همکاری‌های بین‌المللی صورت گرفته است و موجب انجام پروژه‌های مشترک بین دو دانشگاه و بالا رفتن ارتباطات علمی و تبادلات استاد و دانشجو بین دو دانشگاه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سفر رسمی هیئت نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به کشور آلمان، 12 نفر از رؤسای دانشگاه‌ها و مرکز تحقیقاتی برتر کشور حضور به هم رسانیدند، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم‌پایه زنجان یکی از اعضای این تیم بود که به دعوت موسسه تبادلات آکادمیک آلمان در افتتاح نخستین دفتر همکاری‌های علمی ایران در کشور آلمان حضور به هم رسانید و در جهت تسهیل این همکاری‌ها پیشگام شد.

کریمی افزود: اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان در ارتقای جایگاه دانشگاه نقش موثری دارد و دانشگاه علوم‌پایه از مهم‌ترین دانشگاه‌های کشور محسوب می‌شود و این تفاهم‌نامه فرصتی است که دانشگاه در جهت پیشرفت بیشتر علمی حرکت کند.

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم‌پایه زنجان، ادامه داد: با امضای این تفاهم‌نامه فرصت‌های آموزشی و پژوهشی بین دو طرف تفاهم‌نامه افزایش می‌یابد. همچنین بستری مناسب برای همکاری‌های علمی دو طرفه مهیا می‌شود تا سطح فعالیت‌های علمی خود را بالا ببرد.

کد خبر 4002884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha