۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۳:۰۰

مدیر آبفای شهرستان رزن:

۵۴۳ میلیون تومان اعتبار برای آبفای رزن درنظر گرفته شده است

۵۴۳ میلیون تومان اعتبار برای آبفای رزن درنظر گرفته شده است

رزن-مدیر آبفای رزن بابیان اینکه ۴ میلیارد تومان برای اجرای پروژه های این شرکت در سال جاری درخواست شد، گفت: ۵۴۳ میلیون تومان اعتبار در کمیته برنامه برنامه ریزی برای آبفای رزن درنظر گرفته شد.

حمید رضا جناب زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پارسال علی رغم عدم تخصیص اعتبارات، ۳ هزار و ۳۰۰ متر شبکه فاضلاب اصلی و فرعی به صورت تعهدی و ایجاد دیون در رزن اجرا شده است، گفت: اصلاح ۷۰۰ متر از شبکه های فرسوده آب رسانی شهر قروه درجزین نیز از اقدامات بوده است.

وی گفت: در شهر قروه درجزین ۷۰۰ متر از شبکه های بسیار فرسوده که موجب پرت بالا و هدر رفت قابل توجه آب می شد تعویض شد در حالیکه این طرح فقط ۵ میلیون تومان تخصیص اعتبار داشت.

جناب زاده از اصلاح ۳۰۰ متر از خط انتقال فرسوده رزن به قروه درجزین خبر داد و افزود: در بخش آبرسانی به قروه درجزین با تخصیص ناچیز ۴۰ میلیون تومان اعتبار، ۳۰۰ متر از خط انتقال فرسوده رزن به قروه درجزین توسط اکیپ امانی و نیروهای داخلی شرکت آبفا اصلاح شد.

وی عنوان کرد: این عملیات درحالی اجرا شد که فقط ۱۸۰ میلیون تومان برای تهیه لوله های این پروژه هزینه شده است.

مدیر آبفای رزن بابیان اینکه ۴ میلیارد تومان برای اجرای پروژه های این شرکت در سال جاری درخواست شد، گفت: ۵۴۳ میلیون تومان اعتبار در کمیته برنامه برنامه ریزی برای آبفای رزن درنظر گرفته شد.

وی اضافه کرد: در بخش آبرسانی رزن به قروه درجزین و به منظور اصلاح خط انتقال آب قروه انتظار داریم حداقل ۲۰۰ میلیون تومان به اعتبار کنونی طرح آبرسانی به قروه افزوده شود تا بتوان این خط لوله در محدوده دو روستا نظام آباد و درجزین را تعویض کرد.

وی با اشاره به برنامه های سال جاری گفت: اجرای ۵ و نیم کیلومتر شبکه فاضلاب و اصلاح یک و نیم کیلومتر شبکه آب از جمله برنامه های آبفا در سالجاری است که در صورت تخصیص اعتبارات محقق می شود.

کد خبر 4028743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha