۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۷:۲۷

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه خبر داد:

کسب مقامهای اول وسوم وزنه‌برداری ایران از سوی ۲ورزشکار کرمانشاهی

کسب مقامهای اول وسوم  وزنه‌برداری ایران از سوی ۲ورزشکار کرمانشاهی

کرمانشاه- رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: ۲ وزنه‌بردار کرمانشاهی مقام‌های اول و سوم رقابت‌های قهرمانی جانبازان و معلولان ایران را از آن خود کردند.

عزت‌الله پرنیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جانبازان و معلولان کشور، علیرضا ایزدی وزنه بردار ۱۷ ساله هیئت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه با افتخار در دسته ۴۹ کیلوگرم با وزنه ۱۳۵ کیلویی نفر اول جوانان و سوم بزرگسالان ایران شد.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه افزود: سلام خاصه پور، دیگر وزنه بردار معلول کرمانشاهی نیز در دسته ۵۴ کیلوگرم با وزنه ۱۴۲کیلویی نفر سوم بزرگسالان ایران شد.

پرنیان در ادامه با اشاره به مقام شامخ شهدای والامقام اظهار داشت: اعضای هیئت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه به همراه مدیر کل دادگستری استان برای قدردانی و نثار درود به مقام شامخ شهید گرانقدر مدافع حرم، ضمن شرکت در مراسم چهلمین روز شهادت سردار فریدون احمدی، به منزل این شهید والامقام رفته و از نزدیک با خانواده معزز این شهید دلیر دیداری داشتند.

وی بیان کرد: اعضای هیئت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه، مراتب قدردانی و قدرشناسی خود را به نمایندگی از تمام قهرمانان ورزش جانبازان و معلولین به خانواده  این شهید والامقام ابراز نموده و اعلام کردند که ما از شما و آن شهید والا مقام سپاسگزاریم.

پرنیان افزود: شهدای مدافع حرم، با نثار خون مطهر خود، دست کثیف گروه تکفیری و ملعون داعش را از سر ما کم کردند تا امروز ورزشکارانمان مانند طاها بیگ رضایی ملی پوش پرتاب دیسک و دوستانش را با فراغ بال به میادین ورزشی بفرستیم.

پرنیان گفت: آزادسازی موصل بر روح متعالی و تا همیشه جاوید شهید مدافع حرم، مبارک باد و تا قیامت مدیون خون شهیدان هستیم.

کد خبر 4032698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha