۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۳:۱۱

ابتکار در جمع خبرنگاران:

کناره‌گیری مهاجر هیچ ارتباطی به مسائل استان گلستان نداشت

کناره‌گیری مهاجر هیچ ارتباطی به مسائل استان گلستان نداشت

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با بیان اینکه رئیس محیط‌زیست استان گلستان یک مدیر موفق و کارآمد بود، گفت: ارتباط دادن استعفایش با موضوع استان گلستان یک کار کاملاً سیاسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه ابتکار در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران درباره برکناری رئیس محیط‌زیست استان گلستان گفت: آقای مهاجر از مدیران موفق، کارآمد و با کارنامه بسیار خوب در استان گلستان کار کرده و از اواخر سال گذشته به دلایل شخصی تقاضای استعفا داشته است.

وی با بیان اینکه استعفای ایشان هیچ ارتباطی با مسائل استان گلستان ندارد، گفت: ارتباط دادن این موضوع، یک کار صد درصد سیاسی و فضاسازی دروغ و تهمت است.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با بیان اینکه مهاجر یکی از موفق‌ترین مدیران بود، تصریح کرد: در دوران مدیریت ایشان جلوی ادامه جاده‌کشی در جنگل ابر گرفته شد؛ جنگل ابر به عنوان یک منطقه حفاظت شده پیشنهاد شد. میزان آتش‌سوزی در پارک ملی گلستان از هزاران هکتار که در یک سال به ۷۰۰۰ هکتار رسیده بود، به زیر ۷۰۰ هزار هکتار رسید.

ابتکار توضیح داد: این گمانه‌زنی‌ها و تهمت‌ها اصلاً کار صحیحی نیست.

وی در خصوص کشته شدن پلنگ نیز گفت: روزانه ممکن است حیوانات به دلیل درگیری از بین بروند؛ به هر حال این حیوانات در طبیعت رها شده‌اند اما اینکه رهاسازی آن درست یا غلط بود، سازمان محیط‌زیست تشخیص داد که رها باشد. این پلنگ ۳۵ روز با سلامت در طبیعت زندگی کرده است و بعداً یک حادثه‌ای که حالا حدس می‌زدند با یک رقیب بزرگتر از خودش که بر سر قلمرو دعوا شده، از پا درآمده است.

کد خبر 4035615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha