۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۸:۵۸

وزیر بهداشت تاکید کرد:

حوزه سلامت در اولویت‌ برنامه‌ های دولت دوازدهم خواهد بود

حوزه سلامت در اولویت‌ برنامه‌ های دولت دوازدهم خواهد بود

شاهرود - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تأکید بر اینکه سلامت جزو اولویت‌های دولت دوازدهم خواهد بود، گفت: در این دولت نیز یار دکتر روحانی خواهم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن قاضی‌زاده‌هاشمی عصر جمعه در آیین افتتاح پروژه‌های درمانی شاهرود به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی این شهر بابیان اینکه اختلافات منشأ یاس است و باید با اتحاد و همدلی در راستای ارتقا و پیشرفت حوزه سلامت حرکت کنیم، ابراز داشت: باید در راستای تقویت دانشگاه حرکت کنیم دانشگاه علوم پزشکی شاهرود این ظرفیت را دارد که در سطح بین‌المللی مطرح شود.

وی با تأکید بر اینکه در راستای تکمیل دانشکده دندانپزشکی شاهرود تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم، تصریح کرد: هر آنچه انجام می‌دهیم در برابر ایثارگری مردم شهیدپرور این خطه بسیار ناچیز است.

سلامت جز اولویت‌های دولت دوازدهم خواهد بود

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی بابیان اینکه سلامت جز اولویت‌های دولت دوازدهم خواهد بود، افزود: باید ضمن برطرف کردن اشکالات، بقیه زنجیره‌ها را به مرحله اجرا درآورد.

قاضی‌زاده‌هاشمی ابراز داشت: توجه به فراخور معیشت مردم در کنار انقلابی گری، به معنای رفع مشکلات جامعه است و باید در راستای رفع وابستگی به بیگانگان تلاش کرد.

وی با بیان اینکه برای افزایش سطح رفاه جامعه باید همه کشور متحد باشند و نباید با اختلاف در زمین دشمن بازی کرد، افزود: خدماتی که دولت یازدهم در حوزه سلامت انجام داد برای مردم ملموس بود لذا نباید اقداماتی انجام داد که این رویه باعث خدشه‌دار شدن وحدت مردم شود.

اقتصاد مقاومتی با کارشکنی محقق نمی شود

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی با کارشکنی محقق نخواهد شد، ابراز داشت: طرح تحول نظام سلامت با روند مطلوبی شکل گرفت و اکنون باید تداوم پیدا کند لذا این سیاست را در دولت دوازدهم نیز پیگیری خواهد شد.

قاضی‌زاده‌هاشمی تاکید کرد: تحقق طرح تحول نظام سلامت با کمک و همدلی شدنی است.

وی تصریح کرد: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیازمند وحدت و همدلی است و تحقق آن با کارشکنی امکان‌پذیر نیست.

کد خبر 4036996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha