۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۹:۵۷

دیدار مسئولین اتحادیه تشکل های قرآن و عترت با مدیر شبکه قرآن

دیدار مسئولین اتحادیه تشکل های قرآن و عترت با مدیر شبکه قرآن

مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور با مدیر شبکه قرآن ومعارف سیما دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن محمدی مدیر عامل اتحادیه تشکل های قرآن وعترت کشور، بهمراه سید محمد موجانی مدیر روابط عمومی این اتحادیه با حضور در ساختمان شبکه قرآن و معارف سیما با دکترمحمد زاده مدیر این شبکه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که به مناسبت اولین سالگرد انتصاب دکترمحمد زاده به عنوان مدیر شبکه قرآن و تقارن آن با ایام ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)  انجام شد ، ضمن تقدیر از همکاری های دو جانبه به بیان تعاملات فی ما بین پرداخته شد.

در این جلسه هم اندیشی و بحث پیرامون تعاملات اتحادیه و شبکه ، برنامه ریزی  در خصوص روند اطلاع رسانی و اختصاص برنامه های خبری شبکه قرآن به صورت خاص جهت  تبلیغ و ترویج و پوشش خبری فعالیت های قرآنی موسسات سراسر کشور صورت گرفت.

 طراحی پیش نویس برنامه ای در خصوص معرفی سوژه های ناب و خاص قرآنی در سراسر کشور با دعوت از مسئولین و طرح مشکلات و شناخت  فعالین گمنام از دیگر موارد ذکر شده در این جلسه بود.

همچنین با توجه به اینکه شبکه قرآن و معارف طبق سنوات قبل پوشش رسانه ای موسم اربعین را در دستور کار قرار داده است ، پیشنهاد شد کارگروه قرآن و عترت کمیته فرهنگی و آموزشی با همکاری شبکه قرآن و اتحادیه راه اندازی گردد.

گفتگو پیرامون طرح ملی ۱۴۵۱ با توجه به حجم مشارکت۱۰۰ هزار نفری موسسات قرآنی عضو اتحادیه در این طرح یکی دیگر از موارد مطرح شده در این دیدار بود که مقرر گردید در قرعه کشی و اختصاص جوایز به نفرات برتر ؛به افراد شرکت کننده از سوی موسسات، متناسب با شرکت کنندگان هر نهاد جوایز اختصاص پیدا کند تا توزیع جوایز با عدالت بیشتری صورت گیرد.

 بحث و گفتگو در خصوص طرح های قرآنی  مشارکتی  بین اتحادیه و شبکه قرآن از دیگر محورهای گفتگو بود که در این خصوص برگزاری جلسات فصلی مدیران دو نهاد برای تعاملات هرچه بیشتر و بهتر مصوب گردید.

اعزام تیم هایی به مراکز استان ها جهت پوشش رسانه ای فعالیت های قرآنی موسسات و نخبگان از شبکه قرآن و معارف سیما از دیگر دستاورد های این دیدار بود.

در پایان این دیدار تابلو فرشی از سوی مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت به دکتر محمدزاده دبیر شورای معارف سیما هدیه شد . 

کد خبر 4053155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha