۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۱۰

مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان:

خبرنگاران دیده بان های یک جامعه هستند

خبرنگاران دیده بان های یک جامعه هستند

اصفهان - مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: رسانه‌ها دیده‌بان‌های یک جامعه هستند و نقش موثری در تحول اجتماع خواهند داشت.

جواد محمدی فشارکی ظهر سه شنبه، در بازدید از خبرگزاری مهر  و حضور در جمع خبرنگاران مهر به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران می توانند نقش مثمر ثمری در تحول اقتصادی داشته باشند و با دقت نظر و تیزبینی‌هایی که دارند یاری رسان اصناف باشند.

وی با بیان اینکه قلم خبرنگار همواره باید در مسیر حق جویی باشد و افزود: عرصه خبر و رسانه یکی از عرصه ها و مشاغل پر مخاطره است که تنها در سایه تبادل اطلاعات و تعامل بین مسئولان و خبرنگاران می توان به نتیجه دست یافت.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: خبرگزاری مهر یکی از رسانه‌های موثر در انتشار اخبار است و به خوبی توانسته به وظیفه خبری خود عمل کند.

وی رسانه ها را چشمان بیدار یک جامعه خواند و اعلام کرد: اصناف نیاز به یاری و مدد اصحاب رسانه دارد و امیدواریم بیش از پیش این روند تعامل بین اصناف و رسانه ها ادامه یابد.

محمدی افزود: یکی از مشکلات اصناف این است که برخی از اخبار به صورت نادرست نوشته می‌شود و این امر تبعاتی به همراه دارد، در حالی که اخبار مفید و درست بازخورد خوبی به همراه دارد و خبرهای این چنینی نشان داده که دوباره خبرهای تکمیل‌تری تهیه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی وظیفه اصلی و ذاتی خبرگزاری‌ها است، گفت: اطلاع داشتن از اخبار حق مردم است. آن‌ها دوست دارند اطلاع کافی از اخبار بازار داشته باشند و اخبار مربوط به حوزه اصناف را پیگیری کنند.

کد خبر 4053769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha