۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۷:۵۹

مدیرعامل شهرک صنعتی کاسپین ۲ آبیک:

شهرک صنعتی کاسپین۲ آبیک در ۹۸ هکتار راه اندازی شده است

شهرک صنعتی کاسپین۲ آبیک در ۹۸ هکتار راه اندازی شده است

قزوین- مدیرعامل شهرک صنعتی کاسپین ۲ آبیک گفت: این شهرک صنعتی با ۹۸ هکتار وسعت و استقرار ۲۱ واحد تولیدی و صنعتی با اشتغالزایی ۴۸۰ نفر نقش مهمی در کاهش بیکاری مردم منطقه داشته است.

هادی نیک فطرت در حاشیه برگزاری سومین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط که با حضور ۱۱۰ واحد صنعتی در نمایشگاههای بین المللی قزوین برگزار شده است در گفتنگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: خوشبختانه با وجود ظرفیت های صنعتی در استان و بسترسازی و ایجاد زیرساختهای اساسی در شهرک ها و نواحی صنعتی شرایط خوبی برای سرمایه گذاران جدید هم فراهم شده است.

وی افزود: در پی شکل گیری شهرک صنعتی کاسپین یک در قزوین ظرفیت بسیار خوبی در شهرستان آبیک ایجاد شد و با راه اندازی شهرک صنعتی کاسپین شماره ۲ یکی دیگر از مناطق صنعتی در حال شکل گیری است که آینده نوید بخشی را در تولید و اشتغالزایی مناطق ترسیم می کند.

مدیرعامل شهرک صنعتی کاسپین ۲ در آبیک تصریح کرد: این شهرک درزمینی به مساحت ۹۵ هکتار در موقعیتی ویژه ایجاد شده و به دلیل نزدیکی به تهران، داشتن زیرساختهای مناسب از جمله آب، برق، گاز، تلفن، راه دسترسی، نزدیکی به ریل راه آهن دارای وضعیت بسیار مطلوبی است و با استقبال خوب سرمایه گذاران مواجه شده است.

فعال شدن ۲۱ واحد صنعتی در کاسپین ۲

نیک فطرت یادآورشد: در حال حاضر ۲۱ واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین شماره دو در آبیک به مرحله بهره برداری رسیده و وارد فاز تولید شده است و ۴۰ واحد نیز در حال نصب سوله و ماشین آلات و تجهیزات است.

وی گفت: طرح توسعه شهرک نیز در شمال غربی شهرک صنعتی در ۱۵۰ هکتار وسعت در دست پیگیری است که قرار است ۱۵۰ واحد خدماتی، صنعتی و تولیدی در آن مستقر شود.

کاسپین دو آبیک بهترین شهرک صنعتی استان می شود

نیک فطرت بیان کرد: با تقاضا محور بودن شهرک صنعتی کاسپین شماره دو آبیک و روند رشد روبه افزون و تامین زیرساختها در آن بسیارامیدواریم یکی از بهترین شهرک های صنعتی استان در این شهرستان شکل بگیرد.

وی اضافه کرد: در نمایشگاه تخصصی توانمندی های صنایع کوچک که در حال حاضر در نمایشگاه بین المللی قزوین برپاست در مجموع ۱۱ واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک شرکت کرده اند که یکی از ویژگی های همه آنها کارآفرینی و اشتغالزایی است.

نیک فطرت یادآورشد: با فعالیت شهرک صنعتی کاسپین دو در آبیک ۴۸۰ شغل برای نیروهای بومی منطقه ایجاد شده است.

همکاری مسئولان محلی قابل تقدیر است

وی اضافه کرد: فرمانداری شهرستان آبیک، شهردار، مدیران دستگاههای اجرایی در راه اندازی و آغاز به کار شهرک صنعتی کاسپین دو آبیک نقش بسیار موثری داشته اند و با تداوم این همکاری ها امیدواریم چشم انداز پیش بینی شده برای این شهرک را محقق کنیم.

نیک فطرت یادآورشد: همراهی و هم اندیشی مدیران صنعتی مستقر در این شهرک با یکدیگر و با شهرک کاسپین موجب شده روند رشد و پیشرفت این منطقه شتاب زیادی داشته باشد و تلاش می کنیم با تکیمل این مجموعه و اجرای طرح توسعه با کمک استاندار محترم یکی از بهترین مناطق سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال جوانان شهرستان آبیک و رونق اقتصادی استان شکل بگیرد.

         
  

کد خبر 4061512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha