۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۴۶

فرماندار شفت خبرداد؛

۷۰ پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در شفت افتتاح می شود

۷۰ پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در شفت افتتاح می شود

شفت- فرماندار شفت از افتتاح ۷۰ پروژه عمرانی، تولیدی، صنعتی و کشاورزی با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا محسنی در جلسه ستاد برگزاری برنامه های هفته دولت که پیش ازظهر پنج شنبه در سالن میرزای شفتی فرمانداری شهرستان شفت برگزار شد، اظهار کرد: هفته دولت فرصت بسیار خوبی برای بیان عملکرد نظام و دولت و همچنین دستگاه های اجرایی برای مردم است.

وی با بیان اینکه از هفته دولت سال گذشته تا به امروز اقدامات خوبی در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه های زیرساختی در سطح شهرستان شفت انجام شده است، افزود: تلاش شده تا اقدامات انجام شده در راستای رفع مشکلات در بخش های تولیدی، صنعتی، کشاورزی، خدماتی شهرستان باشد.

فرماندار شفت اجرای ۳۰ کیلومتر آسفالت راه روستایی، تقویت برق در۲۶ روستای ، اجرایی شدن فاز اول فاضلاب امامزاده ابراهیم (ع)، اختصاص ۲۱ میلیارد تومان اعتبار در حوزه رفع موانع تولید به شهرک صنعتی شفت، انجام طرح مطالعات و جانمایی تصفیه خانه پروژه ۷۷ کیلومتری فاضلاب شفت و احمدسرگوراب با اعتبار ۱۶ میلیادر تومان، پیگیری پروژه ملاسرا - شفت به زنجان و تأکید بر اجرایی شدن ۱۲ کیلومتر حوزه شهرستان و همچنین اجرای پروژه بزرگ غرب نزدیک در زمینه آب شرب شهرستان به طول ۱۵.۵ کیلومتر و با اعتبار هشت میلیارد تومانی در سال جاری ازجمله اقداماتی بوده که اجرا و یا در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در حوزه های مختلف در شهرستان شفت شاهد فرسودگی و عقب ماندگی هستیم، گفت: برای رشد و توسعه شهرستان و ارتقای شاخص های توسعه باید همه مدیران و دستگاه های اجرایی تعامل و همکاری لازم را انجام دهند.

برگزاری همایش تجلیل از کارمندان و مدیران نمونه شفت درهفته دولت

محسنی در ادامه به فرارسیدن هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اشاره و خاطرنشان کرد: امسال نیز همانند هفته دولت سال گذشته پروژه های مختلفی در حوزه های عمرانی ، تولیدی، کشاورزی، صنعتی و خدماتی در سطح شهرستان بهره برداری می شود.

وی تصریح کرد: در طول هفته دولت شاهد بهره برداری از بیش از ۷۰ پروژه عمرانی، تولیدی، کشاورزی، صنعتی و خدماتی با اعتبار ۱۶ میلیارد تومانی در شهرستان شفت هستیم.

محسنی با اشاره به اینکه دستگاه هایی که تاکنون پروژه های خود که قابلیت بهره برداری داشته را اعلام نکرده اند تا پایان ساعت اداری روز شنبه جاری این پروژه ها را برای درج در جدول هفته دولت شهرستان به فرمانداری ارسال کنند، افزود: یک پروژه در حوزه کشاورزی، واحد تولیدی دان مرغ با سرمایه گذاری بیش از شش میلیارد تومانی، افتتاح مسکن محرومان از جمله پروژه های شاخصی است که در طول این هفته به بهره برداری می رسد.

فرماندار شفت همچنین به برگزاری برنامه های فرهنگی، تبلیغات محیطی، تبیین شخصیت و ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر و همچنین همایش تجلیل از کارمندان و مدیران نمونه دستگاه های مختلف اجرایی در شهرستان طی این هفته خبرداد و یادآورشد: رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر باور و اعتقاد قلبی به خدمت رسانی، ساده زیستی، پیگیری مسائل و در کنار محرومان و مستضعفان بودن، بوده که باید در سرلوحه کار مدیران و کارگزاران نظام مقدس اسلامی قرار گیرد.

کد خبر 4061766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha