۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۴:۲۹

مدیرکل فرق و ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی:

برگزاری کارگاه های آموزشی دینی اولویت سازمان تبلیغات اسلامی است

برگزاری کارگاه های آموزشی دینی اولویت سازمان تبلیغات اسلامی است

سنندج- مدیرکل فرق و ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی دینی و فرهنگی در اولویت برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی است.

به گزارش خبرنگارمهر، حجت الاسلام احمد حاتمیان امروز یکشنبه در   کارگاه آموزشی آشنایی با فرق و مذاهب اسلامی که در سالن کوثر اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزارشد،گفت: برگزاری  کارگاه اموزشی آشنایی با فرق و مذاهب اسلامی یکی از اولویت های سازمان تبلیغات اسلامی است که در استان های مختلف کشور برای کارشناسان فرهنگی برگزار و در  کردستان نیز با توجه به سرفصل های تعیین شده امروز در سنندج آغاز شده است.

وی عنوان کرد: جهان اسلام دارای گستردگی و گرایشات دینی و مذهبی است و فرقه های زیادی نیز وجود دارد که مطابق باور و اعتقاد ما نیستند و باید دید که چگونه باید با این فرقه ها رفتار و برخورد کرد.

وی با اشاره به اینکه باید براساس مبانی دینی و قرآنی رفتار کرد، اظهارداشت:  بایددر رفتارها و تعاملات اجتماعی و نوع برخوردهایمان براساس دین و قرآن و آموزه های وحیانی و یافته های شریعت نبوی رفتار کنیم.

مدیرکل فرق و ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی احترام را یکی از تاکیدات قرآن کریم دانست و گفت: نباید براساس ذهنیات بسته خود عمل کنیم بلکه باید با گرایشات مذهبی مختلف آشنا شویم و نوع رفتارمان نیز با این گرایش ها درست باشد.

گفتنی است، در این کارگاه آموزشی کارشناسان فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های استان کردستان حضور داشتند و در پایان نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

کد خبر 4070760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha