۱۲ شهریور ۱۳۹۶، ۸:۳۰

ساعد نیک ذات در گفتگو با مهر:

پیش‌تولید «عطر تلخ» شروع شد/ آغاز فیلمبرداری از اواخر شهریور

پیش‌تولید «عطر تلخ» شروع شد/ آغاز فیلمبرداری از اواخر شهریور

ساعد نیک ذات فیلمبرداری پروژه سینمایی «عطر تلخ» به کارگردانی علی ابراهیمی را برعهده گرفته و از اواخر شهریور ماه این کار جلوی دوربین می‌رود.

ساعد نیک ذات فیلمبردار سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: به تازگی برای فیلمبرداری فیلم سینمایی «عطر تلخ» قرارداد بسته ام و قرار است ضبط این اثر از ۲۰ شهریور ماه در تهران آغاز شود. ضمن اینکه پیش تولید این اثر آغاز شده و تمام لوکیشن های آن در تهران و حومه است.

وی افزود: کارگردان جوان این فیلم علی ابراهیمی است که این فیلم نخستین ساخته بلند او محسوب می شود. این را هم باید بگویم که «عطر تلخ» فیلمی اجتماعی و خانوادگی است.

نیک ذات بیان کرد: طی چند روز آینده روخوانی فیلمنامه آغاز می شود ضمن اینکه ما مشغول بازبینی لوکیشن ها نیز هستیم البته برخی از لوکیشن ها پیشتر انتخاب شده بودند.

این فیلمبردار اظهار کرد: جوان ها به فراخور سن خود نیازهای خود را در آثارشان به تصویر می کشند و با توجه به اینکه «عطر تلخ» هم یک فیلم اجتماعی است از همین موضوع تبعیت می کند.

وی در پایان گفت: آثاری که اخیرا به فیلمبرداری آنها پرداخته ام به یک سبک و سیاق بوده و یک ظرف و مظروفی را می طلبیده است از همین رو «عطر تلخ» هم بخش غیرمتعارفی ندارد و ما سعی می کنیم فیلمبرداری این اثر هم به گونه ای باشد که داستان آن را برای مخاطب باورپذیر کند.

کد خبر 4070762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha