۱۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۲۹

انتشار ۲ فراخوان

طراحی تندیس و پوستر برای کودکان/ جشنواره عکس راه آهن برپا می شود

طراحی تندیس و پوستر برای کودکان/ جشنواره عکس راه آهن برپا می شود

فراخوان طراحی تندیس و پوستر نهمین دوره جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان و فراخوان فیلم و عکس راه آهن منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان در حالی نهمین دوره جشنواره انتخاب کتاب برتر را برگزار می کند که مانند گذشته به ابعاد مختلف تولید کتاب (متن، گرافیک، تصویرگری و کتاب سازی) توجه ویژه دارد و به تازگی فراخوان طراحی تندیس و پوستر نهمین دوره جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان را منتشر کرده است.

شرکت کنندگان می توانند در هر ۲ رشته شرکت کنند. مرحله اول در هر ۲ بخش ارائه اتود (نزدیک به اجرا) است و پس از راه یابی به مرحله دوم اجرای نهایی صورت می گیرد. در طراحی اولیه تندیس طرح سه بعدی مدنظر بوده که در مرحله بعد با ارائه ماکت، ضمن بررسی، طرح برگزیده انتخاب خواهد شد. لازم است هنرمندان به همراه هر طرح پیشنهادی، توضیحات مفهومی طرح، نحوه اجرا، مواد و برآورد هزینه پیشنهادی برای ساخت و اجرای تندیس را ارسال کنند.

هنرمندان می توانند با توجه به موضوع جشنواره، علاوه بر زیبایی و ماندگاری در حوزه متن، گرافیک، تصویرگری و کتاب سازی که در عرصه های متفاوت تولید و نشر کتاب در ارتباط با مخاطب (کودک و نوجوان) است طر ‌های خود را ارسال کنند.

دبیر هیات داوران این جشنواره کاظم طلایی است و داوران آن پریسا خضابی، مسعود نجابتی، پژمان رحیمی زاده، کیانوش غریب پور هستند.

مهلت ارسال آثار تا ۱۵ مهرماه تعیین شده است.

علاقمندان می توانند آثار خود را به نشانی خیابان کریم خان، ابتدای خیابان حافظ جنوبی، کوچه هورچهر، شماره ۱۳ واحد ۱ ارسال کنند.

انتشار فراخوان فیلم و عکس راه آهن

همزمان با نودمین سالگرد تأسیس راه آهن، دومین دوره جشنواره فیلم و عکس راه آهن با یاد هنرمند فقید مرتضی احمدی فراخوان خود را در بخش های فیلم (مستند- داستانی)، فیلم کوتاه (مستند، داستانی، پویانمایی)، فیلم های ۹۰ ثانیه ای (ویژه ۹۰ سالگی راه آهن)، عکس (حرفه ای و موبایلی) و بخش ویژه (همکاران) منتشر کرد.

فراخوان این جشنواره با موضوعات «راه آهن و تاریخ»، «راه آهن، سفر و گردشگری»، «راه آهن، ایمنی و آسایش»، «راه آهن و محیط زیست»، «راه آهن و توسعه پایدار»، «راه آهن و خانواده»، «راه آهن، بازرگانی و تجارت»، «راه آهن و دفاع مقدس» منتشر شده است و هنرمندان تا ۳۰ آذرماه فرصت دارند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت railway۹۰.rai.ir مراجعه کنند.

در بخش عکس، هنرمندان می توانند حداکثر ۵ تک عکس و ۵ مجموعه عکس را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

ویراش عکس ها تنها در حد اصلاح نور و رنگ مجاز است و عکاسان باید از هرگونه ویرایشی که اصالت عکس را تغییر دهد باید اجتناب کنند.

کد خبر 4076973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha