۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۴۸

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین موزه حیات وحش دارآباد و پارک ژوراسیک

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین موزه حیات وحش دارآباد و پارک ژوراسیک

یادداشت تفاهم همکاری‌های علمی، فرهنگی و گردشگری بین موزه حیات وحش دارآباد و پارک موضوعی ژوراسیک تهران منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی پارک موضوعی ژوراسیک تهران، نخستین پارک موضوعی و گردشگری در ایران، طی بازدید آقای دکتر مجید نوابیان مدیریت موزه حیات وحش دارآباد و جناب آقای دکتر هدایت تاج بخش (پدر علم تاکسیدرمی ایران) یادداشت تفاهمی در خصوص اجرای طرح‌های مشترک علمی، فرهنگی و گردشگری فی مابین مجموعه منعقد شد.

در این بازدید دکتر مجید نواییان ضمن تشکر از آقای دکتر تقوی بخاطر اجرای این پروژه مطرح و جذاب برای خانواده‌ها بویژه کودکان که برای نخستین بار در کشور اجرا شده، یادآور شد که اعضای هیات علمی موزه حیات وحش دارآباد که تشکیل شده از اساتید حوزه جانور شناسی و تاکسیدرمی در کشور هستند، جهت ارتقای بیشتر سطح علمی پارک همکاری کنند.

ژوراسیک پارک تهران یا بوستان دایناسورها و حیوانات متحرک یک بوستان آموزشی، گردشگری و تفریحی در میدان بهرود سعادت آباد تهران است. این پارک با انواع دایناسورها و حیوانات متحرک و در ابعاد واقعی، نخستین پارک موضوعی پایتخت به شمار می‌رود که به معرفی انواع دایناسورها و حیوانات متحرک همراه با صدا و جلوه‌های ویژه می‌پردازد. 

مساحت کل بوستان ژوراسیک تهران ۳۰ هزار متر مربع است که در آن ۲۸ دایناسور متحرک و بیش از ٣٠ نوع حیوانات متحرک قرار گرفته است.

در این بوستان نام علمی، روش زندگی و خوراک دایناسورها و حیوانات به نمایش گذاشته شده است، این دایناسورها و حیوانات به شکل کاملاً طبیعی طراحی شده‌اند به طوری که قادر هستند پلک بزنند و دست و پای آنها حرکت می‌کند.

کد خبر 4089129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha