۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۴

رضایی کوچی اعلام کرد؛

حضور نیم میلیون زائر در اربعین/ وضعیت نامناسب پارکینگها و جاده ها

حضور نیم میلیون زائر در اربعین/ وضعیت نامناسب پارکینگها و جاده ها

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حضور نیم میلیون ایرانی زائر در عراق همزمان با اربعین حسینی، نسبت به وضعیت نامناسب پارکینگ‌ها و جاده‌های شهرهای مرزی هشدار داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رضایی کوچی پیش از ظهر امروز و در حاشیه برگزاری این نشست با حضور معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور، به بررسی موضوع فعالیت های ستاد اربعین حسینی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به حضور نیم میلیون زائر ایرانی در عراق، باید تلاش شود این زائرین با امنیت کامل به این سفر بروند و لازمه آن هم این است که زیرساخت های لازم فراهم شود.

وی با اشاره به تردد زائران اربعین از چهار نقطه مرزی گفت: برخی از شهرهای منتهی به این نقاط از جهت پارکینگ و جاده وضعیت خوبی ندارند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: بر این اساس از وزارت راه و شهرسازی درخواست شده است که این جاده ها هر چه سریعتر تعریض شوند و پارکینگ مناسبی برای زائران در نظر گرفته شود.

رضایی کوچی همچنین با تاکید بر ضرورت بیمه شدن نیم میلیون زائر مراسم اربعین عنوان کرد: تاکید کمیسیون عمران این است که قیمت اتوبوس ها نیز باید متعارف باشد و در رابطه با بلیت هواپیما نیز افزایش قیمت بلیت ها باید در حد نرخ مصوب باشد.

وی خاطرنشان کرد: خبرهایی در رابطه با افزایش قیمت بلیت در برخی شرکت ها داشته ایم که به سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرده ایم این مساله را پیگیری کند و آنها نیز اعلام کرده اند که با افزایش های غیرقانونی برخورد می کنیم.

کد خبر 4120142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha