۵ آبان ۱۳۹۶، ۲۰:۲۰

سرمربی ملوان بندرانزلی:

تعویض های اشتباه نقطه ضعف ملوان درنیمه دوم/تماشاگران صبور باشند

تعویض های اشتباه نقطه ضعف ملوان درنیمه دوم/تماشاگران صبور باشند

انزلی- سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با اشاره به اینکه تعویض های اشتباه نقطه ضعف در نیمه دوم تیم بود ، گفت: تماشاگران ملوان باید صبور باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر دست نشان در کنفرانس خبری پس از بازی دو تیم ملوان بندانزلی و استقلال خوزستان اظهار کرد: بازی بسیار سنگینی در مقابل استقلال خوزستان انجام دادیم.

وی با اشاره به تجربه استقلال خوزستان از لیگ برتر، گفت: در نیمه اول دو تیم بازی پایاپایی انجام دادند و تیم استقلال خوزستان بسیار خوب بازی کرد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با اشاره به کنترل بازی در نیمه نخست از سوی بازیکنان تیم، گفت: تا قبل از خوردن گل بر بازی مسلط بودیم ولی تلف کردن وقت از سوی بازیکنان تیم حریف سبب عصبانی شدن بازیکنان ملوان شد.

وی با بیان اینکه در انتظار  بازگشت بازیکنان مصدوم هستیم، تصریح کرد: از این بازی به بعد بر روی بازیهایمان در لیگ متمرکز می شویم.

دست نشان به ضعف بازیکنان این تیم در نیمه نخست بازی اشاره کرد و یاداورشد: متاسفانه با تعویض های اشتباه نیمه مربیان را از دست دادیم.

وی با اشاره اینکه شکست همیشه تلخ و موجب ناراحتی تماشاگران می شود، افزود: ولی این دلیلی برای بی غیرت خواندن بازیکنان تیم نیست.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی  با تأکید براینکه با قدرت به کار خود در این تیم ادامه می دهد، گفت: اختلافات سبب می شود نتوانیم ملوان به آنچه که شایسته آن از دست یابیم.

کد خبر 4126456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha