۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۱۵

سرپرست شبکه بهداشت دیر:

۹۰ درصد مراکز و خانه‌های بهداشت شهرستان دیر نوسازی و تعمیر شد

۹۰ درصد مراکز و خانه‌های بهداشت شهرستان دیر نوسازی و تعمیر شد

بوشهر - سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: ۹۰ درصد ساختمان‌های مراکز و خانه‌های بهداشت شهرستان نوسازی و تعمیر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد آخوندی ظهر یکشنبه در نشست با نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: الحمدالله با تلاش‌ها و پیگیری‌های همه مسئولین استان و شهرستان به نقطه مطلوبی در زمینه زیرساخت‌های بهداشت و درمان رسیده ایم.

احمد آخوندی افزود: بیش از ۹۰ درصد ساختمان‌های مراکز و خانه‌های بهداشت شهرستان نوسازی و تعمیر شده‌اند و عملیات اجرایی چهار باب خانه بهداشت با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال در سال جاری در روستاهای آبکش، لمیدان پایینی، جبرانی و شهنیا در جریان است و طبق برنامه ریزی انجام شده انتظار می‌رود امسال به بهره‌برداری برسد.

وی اضافه کرد: ساختمان شبکه بهداشت و درمان، مرکز خدمات جامع سلامت یردستان، پایگاه فوریت‌های پزشکی بردخون و پایگاه فوریت‌های پزشکی آبدان از دیگر پروژه‌های در دست ساخت است.

وی بیان کرد: علاوه بر پازسازی و نوسازی خانه‌های بهداشت، تمامی تجهیزات مورد نیاز خانه‌های بهداشت اعم از اداری، زیستی و فنی طبق استاندارد وزارت‌خانه خریداری و تامین شده است و به صورت روتین نیز وضعیت آنها مورد سنجش و بازدید قرار می‌گیرد.

جذب پزشکان متخصص

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر درخصوص جذب پزشکان متخصص برای بیمارستان امام هادی (ع) دیر توضیح داد: برای افزایش استقبال پزشکان متخصص و جذب در بیمارستان امام هادی (ع) دیر، وزارت بهداشت به صورت اختصاصی و با قید « ویژه»  اقدام به ثبت نام متقاضیان کرده است که می‌تواند در جذب پزشکان متخصص موثر باشد.

آخوندی با تاکید بر تمرکز خدمات درمانی در بیمارستان امام هادی (ع) دیر گفت: پراکندگی ارایه خدمات درمانی در مناطق کم جمعیت و کوچک در جذب پزشکان متخصص و استقبال آنها از حضور در مراکز درمانی به دلیل کاهش بیمار تاثیر سوء دارد به همین خاطر تاکید می‌شود تمامی خدمات درمانی در بیمارستان امام هادی (ع) دیر متمرکز شود.

وی ادامه داد: به منظور تمرکز خدمات درمانی و در نتیجه افزایش توان جذب پزشکان متخصص برای بیمارستان امام هادی (ع)، خدمات درمانی در شیفت شب مرکز خدمات جامع سلامت حضرت مهدی (عج) دیر به این بیمارستان منتقل می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به وجود تجهیزات بروز، پرسنل مجرب، ارایه خدمات شبانه‌روزی آزمایشگاه، داروخانه و رادیولوژی و بخش‌های بستری یقینا خدمات بهتری ارائه خواهد شد و رضایت‌مندی مردم بهمراه خواهد داشت.

کد خبر 4128255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha