۲۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۵۰

معاون سازمان فرهنگی و هنری شهرداری مطرح کرد؛

۵۰درصد طرح‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری در فضای مجازی است

۵۰درصد طرح‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری در فضای مجازی است

حجت الاسلام ناصری‌پور گفت: در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برای اجرای فاز نخست طرح ها، ۵۰درصد امور و اقدامات در بستر فضای مجازی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسن ناصری پور معاون سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در بازدید از یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با بیان اینکه هم اکنون در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای اجرای فاز نخست طرح‌ها، ۵۰ درصد امور و اقدامات در بستر فضای مجازی صورت می‌گیرد، گفت: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال مهمترین نمایشگاهی است که در طول سال در کشور برپا می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه دیده می‌شود که بخش‌های مهمی‌از این نمایشگاه در اختیار گروه‌ها و موسسات مردمی‌بوده لازم است ۷۰ تا ۸۰ درصد این نمایشگاه با صرف حداقل هزینه‌ها در اختیار گروه‌های مردمی‌قرار گیرد. پیشنهاد می‌کنم این نمایشگاه حتما در شهرها و استان‌های بزرگ از جمله شیراز، اصفهان، قم، تبریز، اهواز، رشت، کرج و... برگزار شود چراکه داری ابعاد بسیار خوبی است. مهمترین وظیفه سازمان فرهنگی – هنری شهرداری تهران  این است که در حوزه فرهنگ عمومی‌شهروندی در تهران فعالیت داشته باشد بطوریکه در این حوزه از دو بعد فرهنگ و فضای هنری نهایت استفاده را داشته باشد.

ناصری پور گفت: در دو سال گذشته این سازمان طرح‌های گسترده و مهمی‌را در حوزه خانواده و سبک زندگی به اجرا رسانیده است این طرح‌ها جنبه تحقیقاتی، آسیب شناسی و آینده پژوهی داشته است. در آینده پژوهی سبک زندگی و فضای مجازی که توسط سازمان فرهنگی – هنری شهرداری تهران صورت گرفته است، آینده تهران در اختیار همین فضایی است که امروز شاهد آن در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال هستیم.

معاون سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، به طرح‌های اجرای این سازمان اشاره کرد و گفت: طرح‌های خانواده پایدار، آب و آیینه، ایجاد دفاتر و مراکز مشاور خانواده، فامیل چتر خانواده و ... در این سازمان در حال اجرا بوده در این طرح‌ها درصدد گسترش روش‌های نوین هستیم و بحث‌های سنت را ترویج می‌دهیم.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ آبان در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.

کد خبر 4148023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha