۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۰۲

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

مصرف آب در زنجان کاهش دارد

مصرف آب در زنجان کاهش دارد

زنجان-مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان گفت: میزان مصرف مشترکین ۲۱ شهرزنجان در ۸ ماهه نخست سال جاری نزدیک به ۳۶ میلیون متر مکعب بوده که این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جزء قاسمی ظهر پنجشنبه در جلسه کار گروه آب و کار گروه کشاورزی استان در محل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، افزود: میزان مصرف مشترکین ۲۱ شهر استان زنجان در ۸ ماهه نخست سال جاری  نزدیک به ۳۶ میلیون متر مکعب بوده است که این میزان مصرف نسبت به  مدت مشابه سال گذشته ۵.۶۷ درصد کاهش دارد. 

وی اظهار کرد: خوشبختانه طی هشت ماهه سالجاری مردم نسبت به مصرف آب مدیریت لازم را داشتند و به تبع میزان مصرف در استان کاهش یافته است. 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: بخش مهمی از چاه‌های آب استان زنجان برای مصرف در حوزه کشاورزی مورداستفاده قرار می‌گیرد و در حال حاضر تعداد چاه‌های موجود در استان ۲۰ هزار حلقه است که تنها ۱۲۰ حلقه چاه مربوط به  آب شرب شهری است.

جزء قاسمی ابراز کرد:  منابع آب استان زنجان وضعیت مطلوبی ندارد و باید اصلاح الگوی مصرف  را مد نظر قرار دهیم. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: تعداد کنتورهای غیرمجاز شناسایی‌شده استان زنجان طی هشت ماهه سال جاری هزار و ۳۳۲مورد بوده که از این تعداد کنتور ۸۰۷ دستگاه استانداردسازی و تبدیل به مجاز شده است.

جزءقاسمی تعداد کنتورهای خراب در شهرهای استان را بیش از ۷ هزار مورد اعلام کرده و گفت: در ۸ ماهه سال جاری بیش از ۶ هزار دستگاه از این کنتورها تعمیر و تعویض شده است.

وی ابراز کرد: در سال جاری در حوزه معافیت‌های انشعابات ۱۳۴ فقره انشعاب به مشترکین تحت پوشش نهادهای حمایتی و مساجد طبق قانون اعطا شده است.

کد خبر 4178716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha