۱۰ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۳۹

برای خاطره‌ای متفاوت، نوروز ۹۷ را در این ۵ نقطه‌ دنیا جشن بگیرید

برای خاطره‌ای متفاوت، نوروز ۹۷ را در این ۵ نقطه‌ دنیا جشن بگیرید

تازگی و نوشدن فصل‌ها با بهار و شکوفه‌های رنگارنگ گره خورده و البته برای ایرانی‌ها این زیبایی با نوروز، عید باستانی پارسیان هماهنگ شده است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر،  این زمان، تعطیلاتی مناسب هم برای جشن شروع سال جدید و هم برای سفر به جای‌جای دنیا است. پیشنهادی که آژانس مسافرتی مقتدرسیر تابان با برنامه‌ریزی ویژه در تورهای نوروز ۹۷ در نظر گرفته است. برنامه‌ای که می‌توانید با هریک از تورها، به سادگی ز هفته‌ پایانی اسفندماه تا نیمه‌ دوم فروردین در سفر باشید و از این تعطیلات به‌خوبی لذت ببرید و خاطره بسازید.

استانبول

در این برنامه‌ دقیق در ابتدا به شما پیشنهاد می‌شود که با  تور استانبول نوروز ۹۷ به یکی از یباترین و نزدیک‌ترین کشورهای همسایه سفر کنید و خاطره‌ای بی‌نظیر از این تعطیلات با خود به‌یادگار ببرید.

هوای بهاری زیباترین شهر ترکیه یکی از بهترین زمان‌ها برای تجربه استانبول در تعطیلات نوروز است. در این روزها، همه‌ امکانات کم‌کم برای مسافران آماده می‌شود و جشن‌ها و میهمانی‌های زیبایی به افتخار جشن نوروز ایرانی‌ها برپا می‌شود. دقیقا در این فصل سفر، بسیاری از برنامه‌هایی که در زمستان تعطیل شده بودند، بازگشایی مجدد می‌شود.

نزدیکی فرهنگی در ترکیه و علاقه و هم‌خوانی مردم این کشور با ایرانی‌ها باعث می‌شود که در جشن‌های سال‌نو احساس دوری و غربت برای مسافران تداعی نشود و ترک‌ها درست در همین تعطیلات میزبان هزاران ایرانی باشند. شرایطی که مسافران ایرانی زیادی را در نوروز میهمان استانبول می‌کند.

در این روزها برنامه‌های متعدد فارسی زیادی پیش‌بینی شده است که خود به جذابیت‌های حضور در این شهر می‌افزاید و مشتاقان دیدار از جاذبه‌های گردشگری استانبول را بیشتر می‌کند.

به‌طور طبیعی از هفته‌ی پایانی اسفند سفرهای نوروزی شروع می‌شود و بسیاری از ایرانی‌ها از آن زمان برای سفر برنامه‌ریزی می‌کنند به همین دلیل از ۲۷ اسفند تا هفته‌ اول فروردین، بهترین زمان سفر و پرطرفدارترین تاریخ‌های شروع سفر به  استانبول است.

تایلند

اما واقعا اگر می‌خواهید در هوای مطبوع، گرم و معتدل بهاری، سال نو را جشن بگیرید، حتما برای همراهی با  تور تایلند نوروز ۹۷ برنامه‌ریزی سفر کنید و مسافر یکی از زیباترین کشورهای آسیایی شوید.

بهتر است بدانید که ایام عید، بهترین زمان برای رفتن به تایلند است، چون این فصل بهترین روزهای تفریح و لذت‌بردن از تک‌تک لحظات سفر است. در فصل بهار همه چیز برای سفر آماده است، باران‌های موسمی به کم‌ترین حد خود می‌رسند و با پایان دوران تعطیلات کریسمس در تایلند به شدت از حجم شلوغی‌های تور تایلند در شهرهای مختلف کاسته می‌شود.

به‌طور طبیعی با شروع فصل زمستان، خرید تور تایلند نوروز ۹۷ شروع می‌شود. بسیاری از ایرانی‌ها از آن زمان برای سفر با بهترین امکانات و شرایط برنامه‌ریزی می‌کنند. چون آنها می‌دانند که  از  ۲۷ اسفند تا هفته‌ی اول فروردین بهترین زمان سفر با بهترین پروازها و اقامت در بهترین هتل‌ها در تایلند است.

به گزارش ویرلن؛ آب و هوای تایلند در نوروز دمای مطبوعی دارد و شما درجه‌ی هوایی بین ۲۹ تا ۳۲ درجه سانتیگراد را تجربه می‌کنید و به‌سادگی می‌توانید از ساحل طلایی، آب‌های آرام و آبی و هوای گرم کمی تابستانی لذت ببرید. شما در واقع با سفر به این سرزمین، وارد دنیای ورزش‌ها و هیجانات شده‌اید و می‌توانید در آسمان، در دریا و زیر آب، هرآنچه که می‌خواهید تجربه کنید و آدرنالین خونتان را بالا ببرید!

جالب است ، میزبانی از ایرانی‌ها به تایلندی‌ها یادآوری کرده که در این فصل پرمسافر برنامه‌های ویژه‌ نوروزی داشته باشند. به همین مناسب همه‌ی هتل‌ها برنامه‌های ویژه و مناسبتی پیش‌بینی می‌کنند.

البته هم زمان با جشن‌های نوروزی در هتل‌ها، جشن‌ بهار تایلند هم به‌راه است و در همان جشن نمایشگاه گل و گیاه چیانک‌مای برگزار می‌شود. همانند این برنامه‌ها در پاتایا و پوکت و دیگر شهرهای توریستی هم پیش‌بینی می‌شود.

دبی

دنیای جشن و فستیوال در بهار، در کنار تایلند، دبی است. این جاذبه‌ گردشگری که همه را از سراسر دنیا به‌سوی خود می‌کشاند. در ایام نوروز و تعطیلات عید میزبان هزاران ایرانی است. هیجان سفر به این کشور آنچنان زیاد است که بسیاری از ایرانی‌ها ماه‌ها پیش از شروع تعطیلات  تور دبی نوروز ۹۷ را برای هفته‌ی پایانی اسفند و یا هفته‌ اول فروردین خریداری می‌کنند.

هوا به معنای واقعی بهاری و آفتاب ملایم این منطقه‌ی کویری، آنقدر دلچسب است که به سادگی می‌توانید از بهترین امکانات تفریحی این شهر در دریا و کویر استفاده کنید و بسیار لذت ببرید.

میزبانی از ایرانی‌ها در نوروز سال‌هاست که پایه‌گذار برنامه‌های متنوع فارسی‌زبان و مخصوص ایرانی ها شده است.  اما اگر نمی‌خواهید در برنامه‌های فارسی‌زبان شرکت کنید، نگران نباشید چون هم‌زمان با این تعطیلات، جشنواره‌ی غذای مدیاسیتی برگزار می‌شود که رفتن به آنجا و خوردن غذاهای مشهور بین‌المللی با دستپخت بهترین سرآشپزهای دنیا جذاب و دیدنی است.

مالزی

در کنار این مقاصد، اگر برنامه‌ی سفر خانوادگی دارید می‌توانید همراه  تور مالزی نوروز ۹۷ باشید. کشوری مدرن که در کنار آسمانخراش‌های سر به فلک کشیده پر است از زیبایی‌های طبیعی و دیدنی که تاکنون ندیده‌اید. هر جایی از این کشور می‌تواند خاطره‌ای کم‌نظیر بسازد و نوروز ویژه‌ای را برای شما رقم بزند. مثلا رفتن به جزایر و سواحل یا بودن در کوالالامپور، ابر شهر توریستی دنیا.

آب و هوای مالزی به علت قرار گرفتن آن در منطقه استوایی گرم و پر بارش است. و آنطور که پیداست در ماه‌های اسفند و فروردین گرمای مطلوبی را تجربه می‌کنید. یعنی اگر در تعطیلات نوروز مسافر مالزی هستید، حتما  لباس‌های شنایتان را با خود همراه ببرید چون شما در بهترین فصل آفتاب گرفتن و تجربه‌ بازی‌های آبی ماسفر این سرزمین شده‌اید!

در این سفر جشن‌های کوچک محلی که به مناسبت شروع بهار است را هم از دست ندهید، اما اگر از این جشن‌ها هم جا ماندید، در هر حال برنامه‌ی خود را با جشنواره‌ی موسیقی مالزی هماهنگ کنید این جشنواره یکی از برنامه‌های جذاب سفر در این فصل است که شما از هم‌نشینی و موسیقی آسیایی و دیگری موزیسین‌ها بین‌اللملی لذت می‌برید. در مالزی شروع فصل بهار پر است از جشن‌ها و میهمانی‌ها، به همین مناسبت هم بزرگ‌ترین و مشهورترین مراکز خرید آنها حراج‌های اصلی خود را از آن تاریخ شروع می‌کنند.

آنتالیا

اگر همچنان مایل هستید که به یکی از کشورهای نزدیک ایران سفر کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم برای لذت از هوای بهاری، میهمان تور آنتالیا نوروز ۹۷  باشید و به یکی از زیباترین شهرهای ساحلی دنیا بروید.

با رفتن زمستان، این شهر ساحلی جذاب‌تر می‌شود. واقعیت این است که  در این فصل به طور کلی آنتالیا گرم‌تر از دیگر شهرهای ترکیه است و از نشانه‌های  آن هم هوایی بهاری، با آفتاب درخشان است.  در این روزها می‌توانید در ساحل شنا کنید و یا ساعت‌ها بر روی شن‌های طلایی آرام بخوابید.

البته همزمان با حضور شما در این فصل، جشن‌های بهاری هم  شروع می‌شود که بسیاری از آنها مخصوص ایرانی‌ها و مسافران کشورهایی است که به‌طور ویژه نوروز را جشن می‌گیرند. به همین دلیل در کنار این جشن‌ها فستیوال‌های خرید و تخفیف‌ها و حراج‌های ویژه‌ای هم برگزار می‌شود.

کد خبر 4187317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha