۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۳:۲۸

همزمان با نخستین روز از جشنواره فیلم فجر خراسان شمالی؛

«هایلات»، «مصادره» و «جشن دلتنگی» روی پرده می‌رود

«هایلات»، «مصادره» و «جشن دلتنگی» روی پرده می‌رود

بجنورد- معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با نخستین روز از جشنواره فیلم فجر استان، سه فیلم «هایلات»، «مصادره» و «جشن دلتنگی» در سینما گلشن بجنورد روی پرده می‌رود.

ابوالحسن حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فیلم‌های «جشن دلتنگی» به کارگردانی پوریا آذربایجانی، «هایلایت» به کارگردانی اصغر نعیمی و «مصادره» به کارگردانی مهران احمدی بعدازظهر امروز شنبه در سینما گلشن بجنورد اکران می‌شود.

حیدری افزود: فیلم «جشن دلتنگی» ساعت ۱۶، «هایلایت» ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه و «عصاره» در ساعت ٢١ شامگاه شنبه اکران می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» به کارگردانی حسین قناعت و تهیه‌کنندگی بیتا منصوری با موضوع کودک و نوجوان ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه در سینما گلشن اکران شد.

سرپرست معاونت هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: علاقه‌مندان به تماشای جشنواره فیلم فجر می‌توانند صبح هرروز با مراجعه به گیشه سینما، بلیت مربوط به فیلم‌های همان روز را تهیه کنند.

حیدری بابیان اینکه ۱۶ فیلم فاخر سینمایی کشور طی ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان اکران می‌شود، عنوان کرد: این فیلم‌ها هرروز در چهار سانس و در ساعت‌های ۱۰، ۱۶، ۱۸ و ۳۰ دقیقه و ۲۱ روی پرده می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی با اکران ١٦ فیلم فاخر این دوره از جشنواره از ١٤ تا ٢٢ بهمن‌ماه جاری در بجنورد ادامه دارد.

کد خبر 4217820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha