۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۵۲

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرتهران:

دستورالعمل اجرایی ساماندهی مشاغل به تصویب کارگروه ملی می رسد

دستورالعمل اجرایی ساماندهی مشاغل به تصویب کارگروه ملی می رسد

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: تصویب دستورالعمل اجرایی ساماندهی مشاغل توسط کارگروه ملی باعث ایجاد وحدت رویه در اجرای این قانون می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران زنگیشه با اشاره به تدوین دستورالعمل اجرای ساماندهی مشاغل و صنوف و واگذاری آن به کارگروه تخصصی ساماندهی، اظهار کرد: شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران که در یک سال گذشته از سوی وزارت کشور به عنوان دبیرخانه کارگروه تخصصی ساماندهی صنوف و مشاغل و فعالیت های شهری شهرداری‌های کشور انتخاب شده است، در دی ماه سال جاری ماموریت اجرای دستورالعمل مصوب هیات وزیران را بر عهده گرفت.

وی افزود: بر اساس آیین نامه ساماندهی مصوبه هیات وزیران به منظور ایجاد وحدت رویه در میان شهرداری‌های کشور و همچنین هماهنگی های لازم بین دستگاه‌های اجرایی، دستورالعمل اجرایی تدوین و به تصویب کارگروه ملی خواهد رسید.

به گفته مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، کارگروه ملی شامل وزارت کشور، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان، اتاق اصناف و شهرداری تهران به عنوان نماینده شهرداری‌های کشور است.

وی یکی از وظایف این کارگروه را تدوین دستورالعمل اجرایی تبیین شیوه مناسب برای اجرای آرای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها دانست و گفت: هدایت و نظارت بر کارگروه‌های محلی که در شهرستان تشکیل می شود، نیز از دیگر وظایف این کارگروه است.

به گفته وی، شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران فرصتی برای انتقال تجارب و الگوهای ساماندهی به شهرداری‌های سراسر کشور و ایجاد همگرایی و جلب همکاری دستگاه‌های اجرایی است.

زنگیشه با بیان اینکه ریاست کارگروه تخصصی ساماندهی بر عهده مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران قرارگرفته است، خاطرنشان کرد: علاوه برکارگروه ملی کارگروه‌های علمی نیز در شهرستان‌ها تشکیل و زمینه ساماندهی مشاغل را فراهم خواهند کرد.

کد خبر 4218060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha