۲۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۰۳

پایش مراکز عرضه و فروش پرندگان زینتی در تاکستان

پایش مراکز عرضه و فروش پرندگان زینتی در تاکستان

در یک برنامه هماهنگ و منسجم با حضور کارشناسان و مامورین یگان حفاظت محیط زیست تاکستان ۱۹ مرکز عرضه پرندگان زینتی در شهرستان تاکستان پایش شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان قزوین سیاوش غیاثوند سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان گفت: در راستای اجرای قانون شکار و صید و جلوگیری از خرید و فروش غیر مجاز پرندگان وحشی و نظارت بر وضعیت بهداشتی و کنترل انتقال بیماری بین پرندگان زینتی و اهلی با پرندگان وحشی، کارشناسان و ماموران اجرایی شهرستان تاکستان  نسبت به شناسایی و بازدید از مراکز عرضه پرندگان زینتی در شهر تاکستان اقدام کردند.

وی افزود: در بهمن ماه جاری از ۱۹ واحد عرضه و فروش پرندگان زینتی فعال در شهر تاکستان بازدید و وضعیت فعالیت آن ها و مسائل مربوط به ورود و خروج گونه ها و وضعیت بهداشتی و تغذیه گونه های موجود بررسی و تذکرات لازم به مسئولین واحدها داده شد.

غیاثوند در پایان گفت: از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه خرید و فروش و نگهداری گونه های وحشی موضوع را بلافاصله به نزدیک ترین واحد محیط زیست اطلاع دهند تا با متخلفین برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.

کد خبر 4225821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha