۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۸:۱۶

سرمربی تیم فوتبال پیکان:

راه های نفوذ گسترش فولاد را بستیم

راه های نفوذ گسترش فولاد را بستیم

تبریز- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: راه های نفوذ گسترش فولاد را بستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی در نشست خبری پس از دیدار تیم فوتبال پیکان و گسترش فولاد تبریز با اشاره به اینکه در طول ۱۸ ماه گذشته جوانان بسیاری به تیم پیکان دعوت شده اند، اظهار داشت: هدف از جذب جوانان این است که سعی داریم تا کاری کنیم که نسل جوانی سال ها برای این تیم بازی کند این اقدام ارزشمند به طوری که به غیر ۲ بازیکن مابقی بازیکنان عوض و جوان گرایی کرده ایم.

وی پیروزی سه بر صفر مقابل تیم گسترش فولاد تبریز را حاصل تلاش بازیکنان این تیم عنوان کرد و گفت: هر طوری است باید این گونه در تمامی بازی ها به پیش برویم و در عین حال نیازی به نگاه به جدول نداریم چراکه باید نگاه هایمان به بازی های آینده و حصول نتیجه هرچه بهتر باشد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: علی رغم دیدارهایی که در سخت ترین شرایط انجام داده ایم اما تونسته ایم نتیجه مطلوبی کسب کنیم و در این دیدار با مسدودسازی راه های نفوذ و کنترل حریف به هدفی که می خواستین دست یافتیم و موفق به زدن سه گل به گسترش فولاد شدیم.

 جلالی افزود: ما در برخی بازی ها خوب جلو آمدیم و حتی در برخی مواقع پنالتی ها را نیز از دست دادیم که شاید آنها را به گل تبدیل کرده بودیم الان شش امتیاز بیشتر نصیبمان شده بود اما همیشه توصیه من به بازیکنان این است که ناامید نشویم بلکه نقاط ضعف را برطف و با قوت در بازی بعدی حاضر شویم.

وی بابیان اینکه در زمان هایی که نتیجه مطلوبی نمی گرفتیم علت این بود که بازیکنان را زیر فشار برای کسب نتیجه بهتر قرار می دادم، گفت: با توجه به جوان بودن بازیکنان سعی کردیم تا فشار را از بازیکنان کم کنیم و وقتی این فشار را کمتر شد نتیجه بهتری کسب کردیم همانند دیدار امروز که سه امتیاز شیرین را کسب کردم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با رضایتمندی از عملکرد دروازه این تیم گفت: دروازه بان پیکان تنها ۲۰ سال سن دارد و اولین باری است که در بازی های لیگ حضور می یابد و به لحاظ جوان بازیکنان مان می بینم که همین دروازه بان آینده خوبی دارد و به اعتقادم حداقل سه بازیکن تیم پیکان توانایی و استعداد حضور در تیم ملی را نیز دارند.

کد خبر 4234945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha