۸ اسفند ۱۳۹۶، ۸:۰۶

کتاب «بررسی آموزش زبان از روش تا پساورش» رونمایی می‌شود

کتاب «بررسی آموزش زبان از روش تا پساورش» رونمایی می‌شود

کتاب «بررسی آموزش زبان از روش تا پساورش» اثر کومارا وادیولو، با ترجمه طلیعه منصوری، رونمایی و نقد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، این جلسه در واقع نخستین نشست علمی بنیاد سعدی است که با همکاری نشر خاموش و با موضوع بررسی روش­‌های آموزش زبان دوم، برگزار خواهد شد.

سخنرانان نخستین نشست علمی بنیاد سعدی، امیر زندمقدم، استادیار آموزش زبان انگلیسی و رئیس انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی، بهروز محمودی بختیاری، رئیس کرسی زبان فارسی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران و دانشیار گروه هنرهای نمایشی دانشگاه تهران، محمودرضا گشتمردی، دانشیار و مدیرگروه آموزش زبان فرانسه دانشگاه تربیت مدرس و فریبا قطره، استادیار و مدیر گروه زبان شناسی دانشگاه الزهرا خواهند بود. در پایان این نشست نیز جلسه پرسش و پاسخ با حضور شرکت کنندگان انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، کتاب «بررسی آموزش زبان از روش تا پساورش» اثر کومارا وادیولو یکی از منابع کاربردی در زمینه آموزش زبان است که زیر نظر رضامراد صحرایی، دانشیار زبان شناسی دانشگاه علامه طباطبایی و معاون آموزش و پژوهش بنیاد سعدی ترجمه شده است. مترجم این اثر نیز، دانش آموخته رشته آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان همین دانشگاه است.

این نشست چهارشنبه ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۹ اسفند در ساختمان بنیاد سعدی به آدرس ولنجک، خیابان پانزدهم شرقی، بعد از تقاطع ساسان، پلاک ۱٧، طبقه اول برگزار خواهد شد و شرکت در آن برای تمامی علاقه مندان آزاد است. سلسله نشست‌های علمی- تخصصی دیگری از سوی بنیاد سعدی با محوریت موضوع آموزش زبان فارسی و زبان شناسی طی سال آینده برنامه ریزی شده است.

کد خبر 4237869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha