۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۹:۲۲

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قرقیزستان؛

صالحی‌زاده به مدال طلا رسید/ «بهشتی‌طلا» پنجم شد

صالحی‌زاده به مدال طلا رسید/ «بهشتی‌طلا» پنجم شد

ملی‌پوش وزن ۹۷ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی عصر امروز با کسب پیروزی در دیدار فینال برابر حریف ازبک، مدال طلای رقابتهای قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین روز از رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا که در بیشکک پایتخت قرقیزستان در جریان است، سید مصطفی صالحی‌زاده نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در دیدار نهایی برابر «رستم آساکولوف» دارنده مدال نقره جهان و طلای بازی‌های آسیایی به برتری رسید و مدال طلای آسیا را از آن خود کرد.

صالحی‌زاده پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس مقابل الکابی از عراق ۹ بر صفر پیروز شد و در مرحله نیمه نهایی نیز ۵ بر صفر ژیائو از چین را شکست داد و به فینال رسید.

همچنین شیرزاد بهشتی‌طلا بود نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران نیز در دیدار رده بندی به مصاف ژولچو بکو قهرمان آسیا از قرقیزستان رفت و با شکست ۱۰ بر ۳ به عنوان پنجمی رسید.

محمد الیاسی در وزن ۶۷ کیلوگرم، مجید خلیلی در وزن ۷۲ کیلوگرم و یوسف قادریان در وزن ۸۲ کیلوگرم نیز امروز به میدان رفتند که در همان دور مقدماتی از گردونه رقابتها حجذف شدند.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران روز گذشته توسط حسین نوری و بهنام مهدی‌زاده صاحب مدال طلا شد و محمدعلی گرایی نیز یک مدال نقره کسب کرد.

کد خبر 4240141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha