۱۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۶:۰۵

امام جمعه شهرکرد:

فرهنگ نیکوکاری به خوبی در جامعه ترویج شود

فرهنگ نیکوکاری به خوبی در جامعه ترویج شود

شهرکرد- نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: فرهنگ نیکوکاری به خوبی در جامعه ترویج داده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام ظهر سه شنبه در دیدار با مدیران و کارکنان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه فرهنگ نیکوکاری در جامعه ترویج داده شود، اظهار داشت: باید تلاش شود که فرهنگ نیکوکاری در زندگی مومنان مورد توجه بیشتر قرار گیرد و روزانه انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه احسان و نیکوکاری باید جزو برنامه های مومنان به صورت روزانه قرار گیرد، ادامه داد: جشن نیکوکاری یکی از مهمترین مصادیق احسان به شمار می رود.

وی اظهار داشت: باید مردم در جشن نیکوکاری حضور پر شوری داشته باشند و در این جشن به نیازمندان کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: تلاش های بسیاری زیادی از ابتدای انقلاب تاکنون برای رفع محرومیت در استان چهارمحال و بختیاری انجام شده است که این استان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.

کمیته امداد از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی به شمار می رود

وی بیان کرد: در برخی نقاط استان چهارمحال و بختیاری محرومیت ها مشاهده می شود که مسئولان باید تلاش کنند این محرومیت ها نیز رفع شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد:کمیته امداد به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد و نقش مهمی در رفع فقر و حمایت از نیازمندان در کشور داشته است.

وی بیان کرد: کمیته امداد با توانمند سازی مددجویان نقش مهمی در خودکفایی و حفظ عزت محرومان داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکردادامه داد: کمیته امداد از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی به شمار می رود که موجب دلگرم شدن اقشار محروم جامعه به نظام شده است.

وی تاکید کرد: کمیته امداد با تمام توان در مسیر حل مشکلات محرومان جامعه حرکت کند و تلاش کنند که دغدغه خانوار های نیازمند حل شود.

کد خبر 4245226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha