۲۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۵:۰۰

امام جمعه بوشهر:

بسیج هنرمندان ایران در خط مقدم دفاع مقدس هنری قرار دارد

بسیج هنرمندان ایران در خط مقدم دفاع مقدس هنری قرار دارد

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بسیج هنرمندان ایران در خط مقدم دفاع مقدس هنری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در نشست با هنرمندان بسیجی استان بوشهر اظهار داشت: هنرمندان در جامعه نقش مهم و تاثیرگذاری دارند و پیام‌های مهمی را در قالب هنر به جامعه ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه تولیدات هنری بر اساس خلاقیت هنرمندان تولید می‌شوند، تصریح کرد: اولین هنرمند در عالم خدا است و هنر یکی از مقولات مقدس، الهی و عرشی است که خداوند به انسان ارائه کرده است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه برخی از افراد و گروه‌ها در تلاش هستند تا از هنر برای استعمار و استثمار انسان استفاده کنند، اضافه کرد: برخی از دشمنان برای مصادره‌کردن هنر در تلاش هستند و از آن برای اهداف خود بهره گیرند.

وی با تقدیر از بسیج هنرمندان برای اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع، ادامه داد: بسیج هنرمندان ایران در خط مقدم دفاع مقدس هنری است و پنجره آسمانی ارائه هنر انقلاب به جامعه ملی و فراملی است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه آزادی هنر از چنگان جهان استکبار یکی از رسالت های انقلاب اسلامی ایران است، افزود: هنر یک مقوله عرشی است و باید در راستای کرامت انسان استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه استکبار و صهیونیست‌ها با تولید انبوه محصولات هنری در تلاش برای تصرف ذهن‌ها و قلب ها هستند، افزود: هنر در جهان نیازمند آزادی از چنگان جهان استکبار و قرار گرفتن در جایگاه واقعی خود است.

در این دیدار نقاشی پرتره دیجیتال آیت الله صفایی بوشهری که توسط هنرمندان بوشهری تهیه شده بود به وی اهدا شد.

کد خبر 4254807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha